Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego
ubiegającego się
o stopień nauczyciela mianowanego
Imię i nazwisko: Marta Walaszczyk
Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa nr 7 w Jeleniej Górze
Zajmowane stanowisko: nauczyciel języka angielskiego
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2010r.
Data zakończenia stażu: 31.05.2013r.
Opiekun stażu: mgr Halina Rakowska
§ 7 ust.2 pkt 1
Umiejętność organizacji i doskonalenia własnego warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności dokonywania zmian w tych działaniach.
|Zadania do wykonania |Termin realizacji |Potwierdzenie realizacji |
|Poznanie procedur awansu zawodowego na nauczyciela|wrzesień 2010 |Poprawnie opracowany plan rozwoju |
|mianowanego | |zawodowego |
|Nawiązanie współpracy oraz systematyczna |okres stażu |Kontrakt, wpisy w dzienniku, konspekty |
|współpraca z opiekunem stażu | |zajęć |
|Poznanie zasad funkcjonowania i zadań Szkoły |ix, x 2010 |Notatki |
|Udział w warsztatach metodycznych |cały staż |Obecność na szkoleniowych posiedzeniach rad|
|wewnątrzszkolnych i pozaszkolnych, kursach dla | |pedagogicznych, zaświadczenia z kursów |
|nauczycieli języków obcych | | |
|Opracowanie planów wynikowych |cały staż |Plany wynikowe |
|zgromadzenie własnej biblioteki warsztatu pracy |na bieżąco |Materiały, pomoce dydaktyczne, scenariusze |
| | |zajęć, regulaminy konkursów |
|Udokumentowanie własnych działań |na bieżąco |Scenariusze lekcji, ankiety |
|Popularyzacja nauki języka angielskiego wśród |okres stażu |Scenariusze imprez, plany kółka językowego |
|uczniów | | |
|Wstępna ocena własnych możliwości, umiejętności, |wrzesień 2010 |Arkusz samooceny |
|osiągnięć | | |
|Przygotowanie projektu sprawozdania z realizacji |maj 2013 |Sprawozdanie z realizacji stażu |
|planu rozwoju zawodowego | | |
§ 7 ust.2 pkt 2
Umiejętność uwzględniania w swojej pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów społecznych i cywilizacyjnych.
|Poznanie sposobów funkcjonowania dziecka w |Okres stażu |notatki |
|środowisku szkolnym | | |
|i rodzinnym. | | |
|Zapoznanie z orzeczeniami i opiniami Poradni |Wrzesień 2010 |Adnotacje w dzienniku |
|Psychologiczno – Pedagogicznej i |Wrzesień 2011 | |
|uwzględnienie ich w pracy z uczniem. |Wrzesień 2012 | |
|Współpraca z pedagogiem |Okres stażu |notatki |
|szkolnym, podejmowanie działań | | |
|profilaktyczno-korygujących | | |
|Przygotowanie uczniów do konkursów szkolnych |Okres stażu |Adnotacje w dzienniku |
|z języka angielskiego | | |
|Kontakty z rodzicami (indywidualne, zebrania |Okres stażu |notatki |
|klasowe) | | |
|Prowadzenie zajęć koła języka angielskiego |Okres stażu |Dziennik koła języka angielskiego |
|Obserwacja i analiza możliwości uczniów. |Na bieżąco |Bieżąca dokumentacja, adnotacje w dziennikach|
|Udział w realizacji programów |Wg potrzeb |Wpisy w dziennikach, scenariusze |
|profilaktycznych. | | |
|Praca w szkolnych komisjach powołanych przez |Cały staż |Plan pracy komisji, protokoły, sprawozdanie |
|dyrektora. | | |
§ 7 ust.2 pkt 3
Umiejętność wykorzystywania technologii komputerowej i informacyjnej.
|Opracowanie dokumentacji związanej z |Na bieżąco |Plan rozwoju zawodowego, sprawozdanie z |
|odbywaniem stażu | |realizacji planu |
|Przygotowanie materiałów na zajęcia z |Na bieżąco |Materiały, testy |
|wykorzystaniem komputera. | | |
|Uczestniczenie w różnego rodzaju formach |Na bieżąco |Zaświadczenia, dyplomy |
|dokształcania. | | |
|Publikacje swoich materiałów w Internecie. |Cały ...