Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
|Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego |
|(imie i nazwisko) | | |
|stazysta: mgr Pawel Piotr Stawski opiekun stazu: mgr Grzegorz Psuja | |
|Zespól Szkól w Izabelinie, Gimanzjum | | |
| | | | | | | |
|ubiegajacego sie o stopien zawodowy nauczyciela mianowanego |
| | | | | | | |
|Lp. |Sfera rozwoju |Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin |Dowody realizacji, wskazówki, uwagi |
| |zawodowego | | | | | |
|I |organizacyjna |1 |Poznanie procedury awansu zawodowego |Analiza przepisów prawa oswiatowego dotyczacych awansu |VIII/IX 2002 |Poprawnie sformulowany wniosek o rozpoczecie |
| | | | |zawodowego (ustawa, rozporzadzenia) | |stazu, wszczecie postepowania, plan rozwoju |
| | | | | | |zawodowego |
| | |2 |Nawiazanie wspólpracy z opiekunem |Rozmowa, zawarcie kontraktu |IX 2002 |Przejrzyste zasady wspólpracy, wzajemnej |
| | | |stazu/doradca metodycznym | | |obserwacji zajec |
| | |3. |Uczestniczenie w pracach organów szkoly |Wspólpraca z rodzicami – opanowanie |na biezaco | |
| | | |zwiazanych z realizacja jej podstawowych |problemu frekwencji, opieka nad | | |
| | | |funkcji i wynikajacych z nich zadan: praca w|samorzadem szkolnym – praca z | | |
| | | |komisji oświatowej. Pilotaż rozwiązania |samorządem klasowym, wdrazanie | | |
| | | |problemów lokalowych szkoły – szczegóły w |wewnatrzszkolnego systemu | | |
| | | |protokołach z posiedzeń komisji i rady |oceniania, :ocenianie orzy pomocy p i | | |
| | | |gminy. |pp | | |
| | | | |udzial w procesie wewnatrzszkolnego | | |
| | | | |doskonalenia nauczycieli – kurs | | |
| | | | |komputerowy | | |
| | |5 |Aktywna i systematyczna wspólpraca ze |na biezaco |Wspólpraca z radnymi z Forum | |
| | | |strukturami samorzadowymi, innymi | |Samorzadowego: praca w komisji | |
| | | |organizacjami: praca w komisji | |oświatowej i radzie gminy | |
| | | |edukacyjnej. | | | |
| | |6 |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju |Gromadzenie dokumentów: swiadectw, |na biezaco: teczka z metodyki z UW | |
| | | | |zaswiadczen, programów, scenariuszy, | | |
| | | | |nagran, zdjec, itp.; w teczce | | |
| | |7 |Przygotowanie projektu sprawozdania |Autorefleksja, autoanaliza, opis | | |
| | | | |realizacji planu rozwoju | | |
|II |osobista |1 |Wstepna ocena wlasnych umiejetnosci; osobna |Okreslenie formuly oceny, autorefleksja |VIII/IX 2002 |Okreslenie rzeczywistej dlugosci stazu |
| | | |tabela | | |adekwatnej do wlasnych potrzeb i mozliwosci |
| | |2 |Obserwacja i analiza mozliwosci ucznia |Zbieranie informacji wedlug przygotowanych narzedzi (np. |na biezaco |sporzadzenie biezacej dokumentacji: w teczce |
| | | | |karty obserwacji klasy); zebrane tabele z przykładami | | |
| | | | |oceniania w p i pp | | |
| | |3 |Poszerzanie wiedzy i umiejetnosci w procesie|Udzial w pracach zespolu |Wyklady Macmillan Polska, PWN |Stosowanie w ocenianiu P i PP, systemu |
| | | |aktywnego udzialu w wewnatrzszkolnym i |samoksztalceniowego, uczestniczenie w | |kryterialnego.przykłady arkuszy p i pp |
| | | |zewnetrznym doskonaleniu |róznych formach doskonalenia | | |
| | | | |zawodowego, szkoleniach itp.; spotkania| | |
| | | | |w Macmillanie | | |
| | |4 |Uzyskanie dodatkowych kwalifikacji; w |Seria wykladów Macmillana, PWN | | |
| | | |teczce; kurs komputerowy; kurs on-line |rozpoczęcie studiów zaocznych | | |
| | |5 |Samodzielne studiowanie literatury |Prowadzenie dziennika lektur; spis | |www.grupa2.go.pl prowadzenie strony internetowej |
| | | |pedagogicznej, wymiana doswiadczen, |lektur metodycznych i przedmiotowych | |dla studentów I roku studiów zaocznych z |
| | | |poszukiwanie rozwiazan: spis lektur; wykłady| | |materiałami od i dla 50 osób – obecnych i |
| | | | | | |przyszłych nauczycieli jęz. angielskiego |
| | |6 |Pelnienie dodatkowych funkcji w |Prowadzenie na biezaco strony |www ...