Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
ul. Lipkowska 50
Truskaw
05-080 Izabelin
..... maja 2005
Wójt Witold Malarowski
Urząd gminy Izabelin
ul. 3go Maja 42
05-080 Izabelin
Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego
Szanowny Panie Wójcie,
W związku z upływem trzech lat od momentu rozpoczęcia przeze mnie stażu na stopień nauczyciela mianowanego i wypełnieniem przeze mnie wymogów formalnych proszę o podjęcie postępowania egzaminacyjnego w najbliższym terminie.
Z wyrazami szacunku,
Paweł Piotr Stawski
Nauczyciel języka angielskiego w Gimnazjum
Zespół Szkół w Izabelinie,
ul. 3go Maja 49, 05-080 Izabelin
Gimnazjum w Izabelinie
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego
Pawła Piotra Stawskiego
nauczyciela języka angielskiego
w Gimnazjum im. Księdza Aleksandra Fedorowicza
w Izabelinie
Izabelin 2005
Dokumentacja nauczyciela ubiegającego się
o stopień nauczyciela mianowanego
SPIS TREŚCI
1. Wniosek
2. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje
3. Akt nadania stopnia nauczyciela kontraktowego
4. Zaświadczenie dyrektora o wymiarze zatrudnienia
5. Plan rozwoju zawodowego
6. Sprawozdanie z realizacji planu zawodowego
7. Ocena dorobku zawodowego za okres stażu
8. Dokumentacja potwierdzająca spełnienie wymagań na stopień awansu nauczyciela mianowanego
9. Inna dokumentacja świadcząca o osiągnięciach
I. Sfera rozwoju zawodowego – organizacyjna.
Pkt 1 Poznanie procedury awansu
• Przed przystąpieniem do tworzenia planu rozwoju zawodowego zapoznałem się z przepisami prawa oraz procedurami dotyczącymi awansu zawodowego
• Tworząc plan rozwoju starałem się uwzględnić w nim specyfikę szkoły oraz jej potrzeby.
Pkt 2 Nawiązanie współpracy z opiekunem
• Zawarcie kontraktu z opiekunem stażu i określenie zasad współpracy z opiekunem.
Pkt 3 Uczestniczenie w pracach organów szkoły
• Uczestnictwo w pracy zespołu przeprowadzającego ankietę dotyczącą zachowań uczniów, ich poczucia bezpieczeństwa w szkole, miejsc w szkole uznawanych za niebezpieczne, aktów agresji wśród uczniów. Wnioski od Artura
• Współpraca z samorządem klasowym opiera się głównie na delegowaniu uprawnień i pokazywaniu uczniom czego mogą się spodziewać w dorosłym życiu. Przy organizacji Dnia Ziemi czy też akademii okolicznościowych samorząd jest odpowiedzialny za ich przebieg oraz za odpowiednie podejście do zobowiązań. Wychodząc od prostych spraw: np podziału obowiązków w klasie dotyczących tworzenia dekoracji, poprzez zbieranie drobnych pieniędzy na kwiaty czy też zorganizowanie wyborów klasowych.
• Wdrażanie wewnątrz szkolnego systemu oceniania polega na ustawicznej analizie testów przeprowadzanych po ukończeniu danej partii materiału. Podział sprawdzianu na poziom podstawowy i ponadpodstawowy ma na celu zbadanie wiedzy i umiejętności uczniów oraz osiągnięciu przekonania, że udało się uzyskać widoczne efekty które da się przekuć w sukces dydaktyczny, którego miarą jest odpowiednia liczba uczniów będących w stanie rozwiązać zadania na przewidzianym poziomie. W chwili obecnej wszystkie przeprowadzane testy analizuję, zapisując ich wyniki w palmtopie ...