Dodaj publikację
Autor
Nina Balcer Maćko
Data publikacji
2013-06-10
Średnia ocena
0,00
Pobrań
21

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Jest to plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego języka angielskiego ubiegającego się o awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego. Nina Balcer-Maćko
 Pobierz (doc, 97,0 KB)

Podgląd treści

Plan rozwoju zawodowego

mgr Niny Balcer-Maćko – nauczyciela
Publicznej Szkoły Podstawowej
ul. Głowackiego 37
w Kietrzu

w związku z ubieganiem się o stopień zawodowy

nauczyciela dyplomowanego

realizowany od dnia 1.09.2010 do 31.05.2013

Czynności organizacyjne

|L.P. |ZADANIE/ DZIAŁANIE |FORMY REALIZACJI ZADAŃ/DZIAŁAŃ |INF. O REALIZACJI ZADAŃ |TERMIN REALIZACJI |
| | | |INF. O EFEKTACH PROWADZENIA ZAJĘĆ | |
| | | |(zaświadczenia i materiały) | |
|1 |Poznanie procedury awansu zawodowego |analiza przepisów prawa oświatowego dotycząca awansu | |VIII 2010 |
| | |zawodowego oraz reformy oświaty | | |
| | |wniosek o rozpoczęcie stażu | | |
| | | | | |
| | |plan rozwoju zawodowego |prawidłowo sformułowany wniosek o rozpoczęcie stażu |IX 2010 |
| | | |- zatwierdzony plan rozwoju | |
| | | |zawodowego | |
| | |udział w szkoleniach na temat awansu zawodowego | | |
| | |analiza artykułów w czasopismach fachowych |notatka z udziału w | |
| | |śledzenie stron internetowych MEN |szkoleniu, zaświadczenie | |
|2 |Przypomnienie zasad funkcjonowania i organizacji zadań |zapoznanie z dokumentami szkoły: program wychowawczy szkoły, |plan rozwoju zawodowego zintegrowany z dokumentacją |IX-X 2010 |
| |szkoły |statut, WSO |szkoły | |
|3 |Wstępna ocena własnych umiejętności |podsumowanie własnej pracy, skompletowanie dokumentów |złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu |IX 2010 |
| | |ocenianych w pracy | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |aktywny udział w pracach Rady Pedagogicznej |potwierdzenie dyrektora szkoły | |
|4 |Uczestniczenie w pracach organów szkoły oraz zespołów |analiza dokumentacji szkoły: statut, regulaminy, | |W czasie stażu |
| |zadaniowych związanych z realizacją podstawowych funkcji |wewnątrzszkolny system oceniania | | |
| |szkoły |pełnienie funkcji przewodniczącego Zespołu | | |
| | |Samokształceniowego Nauczycieli Przedmiotów Humanistycznych | | |
| | |współpraca z rodzicami: zebrania otwarte, zebrania rodziców, |- plan pracy zespołu | |
| | |spotkania indywidualne |samokształceniowego, | |
| | | |harmonogram spotkań, plan | |
| | | |działania | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|5 |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego |zbieranie informacji o realizacji zadań |gromadzenie dokumentów: świadectw, zaświadczeń, |W czasie stażu |
| | | |sprawozdań | |
|6 |Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju |analiza dokumentacji |sprawozdanie |V 2013 |
| | |autorefleksja | | |
| | |autoanaliza | | |
| | |opracowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju | | |
| | |uzyskanie oceny dorobku | | |
| | |zawodowego |- Ocena dorobku zawodowego |VI 2013 |

Zadania wynikające z rozporządzenia

|L.P. |ZADANIE/ DZIAŁANIE |FORMY REALIZACJI ZADAŃ/DZIAŁAŃ |INF. O REALIZACJI ZADAŃ |TERMIN REALIZACJI |
| | | |INF. O EFEKTACH PROWADZENIA ZAJĘĆ | |
| | | |(zaświadczenia i materiały) | |
| |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły |
|Rozp. §8 ust 2 pkt 1 |
|1 |Poszerzenie wiedzy i umiejętności w procesie aktywnego |udział w procesie wewnątrzszkolnego dokształcania nauczycieli|zaświadczenia |W czasie stażu |
| |udziału w wewnątrzszkolnym i zewnątrzszkolnym doskonaleniu|udział w kursach i szkoleniach organizowanych przez | | |
| |zawodowym |instytucje pozaszkolne, adekwatnych do potrzeb nauczyciela i | | |
| | |szkoły |notatki z udziału | |
| | |udział w warsztatach metodycznych organizowanych przez |w szkoleniu, | |
| | |wydawnictwa Longman, Oxford i Cambridge. | | |
| | |pełnienie funkcji przewodniczącego Zespołu | | |
| | |Samokształceniowego Nauczycieli Przedmiotów Humanistycznych, | | |
| | |aktywny udział w pracach zespołu, dzielenie się wiedzą, | | |
| | |lekcje ...