Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA JĘZYKA ANGIELSKIEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Za okres od 1 września 2010 r. do 31 maja 2013 roku.
Renata Pierzchalska
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 33
w Radomiu, ul. Kolberga 5
W trakcie realizacji opracowanego przez siebie planu rozwoju zawodowego w celu uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego w okresie od 1.09.2010 r. do 31.05.2013 r. zrealizowałam wszystkie zaplanowane zadań. Okres stażu był dla mnie czasem wzbogacania wiedzy i rozwijania umiejętności. Dbałam o własny rozwój, poszerzenie kompetencji zawodowych, wymianę doświadczeń oraz wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela.
§ 8 UST. 2 PKT 1
UZYSKANIE POZYTYWNYCH EFEKTÓW W PRACY DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ LUB OPIEKUŃCZEJ NA SKUTEK WDROŻENIA DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU DOSKONALENIE PRACY WŁASNEJ I PODNIESIENIE JAKOŚCI PRACY SZKOŁY.
1. Dokonałam analizy przepisów prawa oświatowego w zakresie awansu zawodowego nauczycieli, a szczególności awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego:
• Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004 roku
• Karta Nauczyciela z dnia 26 stycznia 1982 roku
• Analizowałam na bieżąco zmiany zachodzące w przepisach dotyczących awansu zawodowego.
2. Opracowałam plan rozwoju zawodowego, który został zatwierdzony przez Dyrektora szkoły.
3. Staż podsumowałam sprawozdaniem z realizacji planu rozwoju zawodowego.
4. Samodzielnie poszerzałam wiedzę z zakresu pedagogiki, psychologii i metodyki nauczania języka angielskiego, a także dzieliłam się doświadczeniami z innymi nauczycielami.
5. Aktywnie uczestniczyłam w pracach organów szkoły:
• Współpraca z innymi nauczycielami, pedagogiem i psychologiem szkolnym, szkolnym koordynatorem do spraw pomocy psychologiczno-pedagogicznej
• Opieka nad Samorządem Uczniowskim, w szczególności sprawowanie opieki nad sekcją plastyczną Samorządu.
6. Przewodniczyłam i brałam aktywny udział w spotkaniach zespołu nauczycieli języka angielskiego.
7. Uczestniczyłam w posiedzeniach i spotkaniach szkoleniowych Rady Pedagogicznej.
8. Dostosowywałam program nauczania języka angielskiego i wymagania edukacyjne dla uczniów posiadających opinie z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych oraz dla uczniów zdobywających wiedzę podczas indywidualnego trybu nauczania.
9. Rozpoczęłam studia uzupełniające II stopnia na wydziale Filologii Angielskiej - specjalność nauczycielska na Uniwersytecie Radomskim – październik 2012r.
10. Ukończyłam następujące kursy, szkolenia i warsztaty:
• ‘Children gamified’, ‘Banishing Butterlies – Preparing for the sprawdzian szóstoklasisty’, ‘Mądra cyfryzacja’ – cykl konferencji metodycznych organizowanych przez wydawnictwo językowe Pearson, 13.02.2013r;
• 'Does correction work? (It depends who you ask!) - webinarium prowadzone przez J. Harmera, zorganizowane przez wydawnictwo językowe Pearson, 06.02.2013r;
• ‘Zastosowanie e-learningu na przykładzie platformy Moodle w nauczaniu różnych przedmiotów’ – szkolenie organizowane przez Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, 16.09.2012r;
• ‘Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu wczesnoszkolnym’ - szkolenie organizowane przez Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie ...