Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Zespół Szkół Drzewnych
i Ochrony Środowiska
w Radomsku
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
mgr Aleksandra Fras
Stopień: nauczyciel mianowany matematyki i fizyki
w Zespole Szkół Drzewnych i Ochrony Środowiska w Radomsku
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2010r
Data zakończenia stażu 31.05.2013r.
§ 8 ust. 2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
|lp. |Zadania |Forma realizacji |Termin |Dowody realizacji |
| | | | | |
|1. |Poznawanie procedury awansu zawodowego |Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczącego awansu |Sierpień 2010r. |Sformułowanie wniosku o rozpoczęcie stażu. Sporządzenie |
| |nauczycieli. |zawodowego nauczycieli. | |planu rozwoju zawodowego. |
| | | | | |
| | |Śledzenie nowości w prasie nauczycielskiej i na stronach| | |
| | |Internetu. | | |
| | | |Na bieżąco | |
| | | | | |
|2. |Analiza dokumentacji szkoły. |Analiza dokumentacji szkoły. |Okres stażu. |Notatki |
| | | | | |
|3. |Współorganizacja szkolnego konkursu |Opracowanie regulaminu, zadań do konkursu. |Rok szkolny 2010/2011 |Regulamin konkursu, testy i sprawozdania. |
| |informatycznego | | | |
| | | | | |
|5. |Doskonalenie metod i form pracy. |Stosowanie w pracy metod aktywizujących. |Okres stażu. |Scenariusze. |
| | |Samodzielne studiowanie literatury pedagogicznej, | | |
| | |poszukiwanie nowatorskich rozwiązań. | | |
| | | | | |
|6. |Udział w formach doskonalenia adekwatnych do |Aktywny udział w kursach, |Okres stażu |Świadectwa ukończenia |
| |potrzeb nauczyciela i szkoły. |szkoleniach i warsztatach organizowanych m.in. przez | | |
| | |WODN, szkoleniach WDN. | | |
| | |Podjęcie studiów podyplomowych: Przyroda | | |
| | | | | |
|7. |Udział w programach i przedsięwzięciach |Aktywny udział w realizacji podjętych zadań. |Okres stażu. |Opracowane raporty |
| |podjętych przez szkołę | | | |
| |(np. promocja szkoły, dni otwarte, matura z | | | |
| |OPERONEM). | | | |
| | | | | |
|8. |Udział i praca w zespołach |Przygotowanie arkuszy na egzaminy próbne z matematyki |Według potrzeb. |Testy, arkusze, sprawozdania. |
| |przygotowujących i analizujących wyniki testów |Analiza wyników egzaminów. | | |
| |"Na progu" (matematyka, fizyka) oraz próbne |Przygotowanie testów "Na progu" | | |
| |egzaminy maturalne z matematyki |Badanie wyników nauczania. | | |
| | | | | |
|9. |Praca w Komisji Przedmiotów |Podjęcie działań zgodnie z planem pracy komisji |Okres stażu |Sprawozdania z działalności komisji |
| |Matematyczno-Przyrodniczych | | | |
| | | | | |
|10. |Praca w Zespołach Klasowych |Opracowanie i wdrożenie Programu Wychowawczego dla kl |Okres stażu |Protokoły ze spotkań zespołów, Program Wychowawczy |
| | |IIIf | | |
| | |Współpraca z wychowawcami klas i innymi nauczycielami | | |
§ 8 ust. 2 pkt 2
Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.
|lp. |Zadania |Forma realizacji |Termin |Efekty działań |
| | | | | |
|1. |Wykorzystywanie technologii komputerowej i |Korzystanie z komputerowych programów edukacyjnych i |Okres stażu |Dokumentacja własna. |
| |Internetu w pracy. |Internetu na lekcjach | | |
| | | | | |
|2. |Przygotowanie warsztatu pracy przy użyciu |Wykorzystanie edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego do |Okres stażu |Testy, sprawdziany, scenariusze lekcji itp. |
| |technik komputerowych. |wykonywania pomocy dydaktycznych, pisania scenariuszy | | |
| | |oraz wszystkich niezbędnych materiałów związanych z | | |
| | |awansem zawodowym nauczyciela oraz pracą szkoły ...