Dodaj publikację
Autor
Izabela Kilon
Data publikacji
2013-06-10
Średnia ocena
0,00
Pobrań
90

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego na rok 2013.
 Pobierz (doc, 105,5 KB)

Podgląd treści

SPRAWOZDANIE 
Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
ZA OKRES OD 1.09.2010 r. DO 31.05.2013 r.

Informacje ogólne:

– Imię i nazwisko: Izabela Kilon
– Nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa
im. Marii Konopnickiej
– Adres Szkoły: ul. Bydgoska 3, 77-430 Krajenka
– Nauczany przedmiot: język angielski
– Stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy
– Imię i nazwisko opiekuna stażu: Lucyna Belka – Sendłak
– Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2010 r.
– Data zakończenia stażu: 31.05.2013 r.

Krajenka, 04.06.2013 r.

Z dniem 1 września 2010 roku jako nauczyciel kontraktowy rozpoczęłam staż trwający dwa lata i dziewięć miesięcy, w celu uzyskania stopnia nauczyciela mianowanego.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 roku w sprawie uzyskania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (DZ. U. z dnia 26 marca 2013 roku), w momencie rozpoczęcia stażu posiadałam odpowiednie kwalifikacje. Byłam zatrudniona w Publicznej Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Krajence. Po złożeniu na ręce Dyrektora Szkoły p. Janusza Sendłaka wniosku o rozpoczęcie stażu wraz z planem rozwoju zawodowego, został on zatwierdzony do realizacji. Plan rozwoju został sporządzony po wnikliwej analizie własnych umiejętności i kompetencji zawodowych, a także potrzeb szkoły, w której jestem zatrudniona.
Sporządzony plan rozwoju zawodowego zawiera różne formy mojej aktywności zawodowej, a niniejsze sprawozdanie ma być potwierdzeniem podejmowanych przeze mnie działań i osiągniętych korzyści.
Tworząc swój plan rozwoju postanowiłam przede wszystkim określić cele kierunkowe stażu wyprowadzając je z wymienionych w rozporządzeniu powinności nauczyciela podczas odbywania stażu oraz ustalić listę zadań, które podejmę do realizacji zamierzonych celów. Następnie, mając na uwadze to, że zgodnie z procedurą kwalifikacyjną zobowiązana będę wykazać, że spełniłam określone w rozporządzeniu wymagania kwalifikacyjne, postanowiłam skonstruować zasadniczą część planu według tych właśnie wymagań. Opracowując plan rozwoju korzystałam z własnej praktyki zdobytej podczas odbywania stażu na stopień nauczyciela kontraktowego, wskazówek i doświadczeń nauczycieli dyplomowanych oraz sugestii zawartych w dostępnej fachowej literaturze. Starałam się, aby mój plan uwzględniał specyfikę placówki, w której pracuję oraz stanowił naturalną kontynuację, poszerzanie i udoskonalanie podejmowanych przeze mnie do tej pory działań. Ponadto przy opracowywaniu planu kierowałam się zasadą, że planowane przeze mnie działania powinny uwzględniać potrzeby placówki, podnosić prestiż szkoły w środowisku i służyć przede wszystkim najważniejszemu podmiotowi, jakim są jej uczniowie.
W trakcie realizacji planu dokonywałam analizy bieżącej własnych działań i skuteczności realizowanych zadań.
Sprawozdanie sporządziłam w oparciu o Rozporządzenie MEN z dnia 1 marca 2013 r., a realizację zadań przedstawiam z wyszczególnieniem obszarów poszczególnych wymagań.

Umiejętność organizacji ...