Dodaj publikację
Autor
Barbara Ligęska
Data publikacji
2013-06-10
Średnia ocena
0,00
Pobrań
68

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela stażysty matematyka ubiegającego się o stopień nauczyciela kontraktowego.
 Pobierz (doc, 55,0 KB)

Podgląd treści

SRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA STAŻYSTY
Barbary Zajchowskiej

Czas trwania stażu: 9 miesięcy

Opiekun stażu: mgr Marzena Prokuska

|Numer rop. MEN |Wymagania kwalifikacyjne |Zadania |Formy realizacji |Uzyskane efekty |
|§ 3, ust. 2 pkt. 1|Umiejętność prowadzenia zajęć w sposób |Opracowanie we współpracy z opiekunem stażu planu |Ustaliłam wspólnie z opiekunem stażu zasady współpracy i |Plan rozwoju zawodowego został zatwierdzony przez|
| |zapewniający właściwą realizację |działań dydaktycznych na rok 2003/04. |terminy spotkań ( zał. nr 1). W dniu 08.09.2003 zawarty |Dyrektora Szkoły. |
| |statutowych zadań szkoły, w której |Przygotowanie i analiza z opiekunem stażu wszystkich |został kontrakt pomiędzy opiekunem stażu a stażystom (zał. nr|Dzięki obserwacji zajęć prowadzonych przez |
| |odbywa się staż. |prowadzonych zajęć. Opracowanie jednego szczegółowego|2). |opiekuna stażu wzbogaciłam swoje umiejętności m. |
| | |scenariusza zajęć z każdego działu programowego. |Skonstruowałam pod kierunkiem opiekuna stażu plan rozwoju |in. różnorodne metody i formy pracy, poznałam |
| | |Podsumowanie wybranych zajęć pisemną adnotacja o ich |zawodowego, który przedłożyłam do zatwierdzenia Dyrektorowi |różne formy oceniania i motywowania uczniów do |
| | |przebiegu i efektywności. |Szkoły. |pracy. Obserwacja i analiza zajęć prowadzonych |
| | |Obserwowanie zajęć prowadzonych przez opiekuna |16 razy w ciągu roku szkolnego obserwowałam zajęcia |przeze mnie w obecności opiekuna stażu lub |
| | |stażu, innych nauczycieli lub dyrektora szkoły, |prowadzone przez opiekuna stażu (zał. nr 3 – harmonogram |dyrektora szkoły wpłynęła na wyraźną poprawę |
| | |prowadzenie dziennika hospitowanych zajęć. |hospitacji). |jakości prowadzonych przeze mnie zajęć. |
| | |Prowadzenie zajęć z uczniami w obecności opiekuna |Jeden raz w miesiącu prowadziłam zajęcia w obecności opiekuna|Udział z szkoleniowych posiedzeniach RP i zespołu|
| | |stażu lub dyrektora szkoły. |lub dyrektora szkoły . |matematyczno – przyrodniczego zapewnił mi wymianę|
| | |Aktywne uczestnictwo w WDN. |Uczestniczyłam we wszystkich posiedzeniach RP. |doświadczeń i wiadomości z innymi nauczycielami i|
| | | |Wzięłam udział w wewnątrzszkolnym i zewnętrznym doskonaleniu.|pozwolił przeanalizować własne działania oraz |
| | | |Ukończyłam warsztaty: |dokonać stosownych korekt. |
| | | |1. „Awans zawodowy nauczyciela stażysty” zorganizowanym przez|Umiejętności nabyte podczas warsztatów |
| | | |PODN w Rzeszowie – oddział w Czudcu (zał. nr 4). |wykorzystuję do stosowania różnorodnych form |
| | | |2. „Praca z uczniem zdolnym na lekcjach matematyki” |pracy z uczniami zdolnymi oraz mającymi trudności|
| | | |zorganizowanym przez PODN w Rzeszowie – oddział w Czudcu |w nauce. Różnicując stopień trudności problemów |
| | | |(zał. nr 5) |oraz poleceń stwarzam możliwość aktywnego udziału|
| | | |3. „Praca z uczniem mającym trudności w uczeniu się |w lekcjach zarówno uczniom słabym jak i zdolnym. |
| | | |matematyki” zorganizowanym przez Podkarpackie Centrum |Poprzez samodzielne studiowanie literatury |
| | | |Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie (zał. nr 6) |wzbogaciłam swoją wiedzę z zakresu wybranych |
| | | |4. „Praca z uczniem o szczególnych ...