Dodaj publikację
Autor
Agnieszka Róg
Data publikacji
2013-06-17
Średnia ocena
0,00
Pobrań
64

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie z planu rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego z przedmiotów zawodowych grupy budowlanej.
 Pobierz (doc, 138,0 KB)

Podgląd treści


Agnieszka Róg Ropczyce, 03. 06. 2013 r.
nauczyciel przedmiotów zawodowych
grupy budowlanej
ZESPÓŁ SZKÓŁ
im. ks. dra Jana Zwierza
ul. Mickiewicza 14, 39-100 Ropczyce

SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

za okres od 1.09.2010 r. do 31.05.2013 r.

§7 ust. 1 pkt. 1
Uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu szkoły oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego.

Zadanie
1. W ciągu całego okresu stażu uczestniczyłam w pracach Rady Pedagogicznej. W roku szkolnym 2010/2011 pełniłam rolę protokolanta.
Efekty realizacji:
Poprzez uczestnictwo w pracach Rady Pedagogicznej i pełnienie roli protokolanta poznałam jaką funkcję pełni Rada Pedagogiczna w szkole oraz jakie posiada kompetencje. Ponadto mogłam poznać aktualną sytuacje wychowawczą w szkole, bieżące problemy oraz planowane działania. Miałam również możliwość spotkania się w gronie pedagogicznym i wymienienia doświadczeń między sobą.

Zadanie
2. Współpracowałam z Radą Rodziców i rodzicami uczniów klas, w których nie byłam wychowawcą poprzez indywidualne spotkania w ciągu roku szkolnego.
Efekty realizacji:
Współpraca z Radą Rodziców układała się bardzo dobrze. Poprzez w/w spotkania nabyłam szerszą wiedzę na temat uczniów, ich problemów dzięki czemu łatwiej mogłam podejść do nich w sposób indywidualny.

Zadanie
3. Jako wychowawca klasy co roku we wrześniu, listopadzie, styczniu i kwietniu organizowałam spotkania z rodzicami, na których oprócz spraw ogólnych prowadziłam rozmowy indywidualne z rodzicami uczniów , którzy sprawiają problemy wychowawcze, mają trudności w nauce. Na spotkaniach zachęcałam rodziców do kontaktu ze mną w ciągu całego roku szkolnego.
Efekty realizacji:
W swojej pracy bardzo cenię sobie współpracę z rodzicami. Oprócz rutynowych spotkań na wywiadówkach staram się także utrzymywać stały kontakt z rodzicami uczniów, zwłaszcza tych, sprawiających trudności wychowawcze czy dydaktyczne. Dzięki temu poznałam sytuację rodzinną swoich podopiecznych, rodzaje problemów, z którymi się borykają.
Osobisty kontakt z rodzicami to pewność tego, iż informacje które uzyskałam są prawdziwe i zgodne z faktycznym stanem, co nie zawsze ma miejsce w przypadku gdy pośrednikiem pomiędzy tymi dwiema stronami są uczniowie.

Zadanie
4. W ramach współpracy z dyrekcją szkoły i gronem pedagogicznym brałam aktywny udział w rekrutacji uczniów szkół gimnazjalnych na terenie naszego powiatu między innymi poprzez uczestniczenie w dniach otwartych szkoły, rozwieszanie plakatów informujących o kierunkach edukacyjnych w naszej placówce, a także poprzez organizację wspólnie z koleżankami panią Katarzyną Piękoś i panią Renatą Kopala 23-24 stycznia 2013 roku "Warsztatów Przyrodniczych dla Szkół Gimnazjalnych".
Efekty realizacji:
Poprzez aktywny udział w rekrutacji ...