Dodaj publikację
Autor
Celina Klińska
Data publikacji
2013-06-24
Średnia ocena
0,00
Pobrań
48

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Projekt planu rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego.
 Pobierz (pdf, 265,0 KB)

Podgląd treści

PROJEKT PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA

KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ

O STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO





mgr Celina Kościuk

nauczyciel języka angielskiego

nauczyciel kontraktowy

licencjat filologii angielskiej
magister neofilologii

Szkoła Podstawowa nr 2
im. Wł. Broniewskiego
w Trzciance

4 lata

01. 09. 2008r.

2 lata 9 miesięcy

mgr …………………………


















1. Imię i nazwisko:


2. Stanowisko:


3. Aktualny status zawodowy nadany z mocy prawa:


4. Kwalifikacje:



5. Miejsce pracy:




6. Staż pracy zawodowej:


7. Data rozpoczęcia stażu:


8. Długość odbywanego stażu:


9. Opiekun stażu:







Cel podstawowy podejmowanego stażu:





uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego
nauczyciela mianowanego




Trzcianka 2008

Projekt planu rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego

ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego


ZADANIA

FORMY REALIZACJI

TERMIN

REALIZACJI

DOWODY

REALIZACJI

§7 ust.1, pkt 1. Uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych,

wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu szkoły oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego.*

1. Uczestniczenie w
pracach różnych
organów szkoły.




2. Współpraca ze
strukturami
samorządowymi,
innymi organizacjami
działającymi na rzecz
systemu edukacji,
pomocy społecznej
oraz postępowania w
sprawach nieletnich.


 Aktywny udział w posiedzeniach

Rady Pedagogicznej.

 Ewaluacja Wewnątrzszkolnego

Systemu Oceniania.

 Wdrażanie Wewnątrzszkolnego

Systemu Oceniania.

 Aktywna praca w Samorządzie

Uczniowskim.

 Współpraca z Radą Rodziców.


cały okres stażu

IX 2008

cały okres stażu

cały okres stażu

cały okres stażu

 Współpraca z Poradnią

Psychologiczno-Pedagogiczną oraz
Biblioteką Miasta i Gminy Trzcianka
im. K. Iłłakowiczówny.

cały okres stażu

według potrzeb

 Współpraca z Komisariatem Policji

oraz Sądem Rejonowym.
 Współpraca z Biblioteką

Pedagogiczną.

 Współpraca z Trzcianeckim Domem
Kultury oraz Młodzieżowym Domem
Kultury w Trzciance.

 Współpraca z Muzeum Ziemi

Nadnoteckiej.









Protokoły z posiedzeń
Rady Pedagogicznej.





Wpisy w dziennikach
lekcyjnych
(zwiedzanie wystaw,
spotkania autorskie,
pogadanki) oraz kopie
opinii Poradni
Psychologiczno –
Pedagogicznej.



§7 ust.1, pkt 2. Samodzielne lub przez udział w różnych formach doskonalenia zawodowego pogłębianie swojej wiedzy

i umiejętności zawodowych.*

1.Diagnoza własnych
umiejętności.

 Autorefleksja

IX 2008





2. Poszerzanie
wiedzy i umiejętności
w procesie
aktywnego udziału w
wewnątrzszkolnym i
zewnątrzszkolnym
doskonaleniu.


3. Samodzielne
studiowanie literatury
pedagogicznej,
psychologicznej i
metodycznej.

 Udział w szkoleniach, konferencjach i

cały okres stażu

warsztatach dla nauczycieli języka
angielskiego i wychowawców klas.






 Poszerzanie wiedzy z wybranych

zagadnień psychologii, pedagogiki,
dydaktyki oraz ogólnych problemów
oświatowych z uwzględnieniem
specyfiki zadań realizowanych przez
szkołę.

cały okres stażu




Ustalenie zadań
ujętych w planie
rozwoju.

Protokoły i
zaświadczenia.
Notatki.
Certyfikaty.


Prowadzenie
dziennika lektur.

Zaświadczenie.


4. Obserwacja zajęć
prowadzonych przez
opiekuna stażu i
prowadzenie zajęć w
jego obecności.

1. Analiza przepisów
dotyczących systemu
oświaty, pomocy
społecznej i
postępowania w
sprawach nieletnich
w zakresie ...