Dodaj publikację
Autor
Lucjan Pawiłojć
Data publikacji
2013-06-24
Średnia ocena
0,00
Pobrań
110

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (doc, 98,5 KB)

Podgląd treści

PLAN
ROZWOJU
ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ AWANSU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

mgr Lucjan Pawiłojć
nauczyciel Zespołu Szkół Integracyjnych w Świebodzicach

Data rozpoczęcia stażu: 1 września 2010 r.
Data zakończenia stażu: 31 maja 2013r.
Wymiar stażu: 2 lata 9 miesięcy
Stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany
wykształcenie:
* wyższe magisterskie na kierunku edukacja techniczno - informatyczna
* studia podyplomowe w zakresie matematyki

Świebodzice , dnia 10 września 2010 r

§8 ust.2 pkt 1

uzyskanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej
lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań, mających na celu doskonalenie
pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

|Zadania |Formy realizacji |Termin |Dokumentowanie realizacji zadań |
|Wstępna analiza własnych |Autorefleksja. |wrzesień 2010r. |Teczka dotychczasowych osiągnięć |
|umiejętności. | | |zawodowych |
|Poznanie procedury awansu |Analiza dokumentów prawnych, śledzenie |wrzesień 2010r. |Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu |
|zawodowego i przygotowanie planu|stron internetowych. | | |
|rozwoju. | | | |
| |Śledzenie zmian dokonywanych w prawie |okres stażu | |
| |oświatowym. Dyskusje na temat awansu z | | |
| |nauczycielami, wymiana dokumentów, | | |
| |przygotowanych projektów. | | |
|Dobieranie różnorodnych metod i |Wykorzystanie środków dydaktycznych na |Okres stażu |scenariusze lekcji, materiały wypracowane|
|narzędzi w procesie nauczania |lekcjach matematyki (plansze, referaty | |przez uczniów |
|matematyki. |uczniowskie, prace projektowe) | | |
| |Wykorzystanie środków dydaktycznych przy | | |
| |demonstracji doświadczeń matematycznych. | | |
| |Wykorzystanie, programów komputerowych na| | |
| |lekcjach. | | |
| |Dobieranie nowoczesnych metod nauczania | | |
| |aktywizujących uczniów. | | |
| |Opracowywanie scenariuszy lekcji | | |
| |z wykorzystaniem metod aktywizujących | | |
| |ucznia. | | |
| | | | |
|Poszerzenie wiedzy i |Przypomnienie organizacji, zasad |październik – grudzień |Opis wprowadzonych zmian, arkusze |
|umiejętności w procesie |funkcjonowania i zadań szkoły. Analiza |2010r. |ewaluacyjne, ankiety |
|aktywnego udziału w |dokumentacji szkoły: statutu, | | |
|wewnątrzszkolnym |regulaminów, WSO. | | |
|i zewnętrznym doskonaleniu. | | | |
| |Udział w szkoleniowych Radach |okres stażu |Dokumentacja z posiedzeń Rad |
| |Pedagogicznych. | |Pedagogicznych |
| |Udział w kursach, szkoleniach, |okres stażu |Potwierdzenie udziału |
| |konferencjach i warsztatach. | | |
| |Obserwowanie zajęć prowadzonych przez |okres stażu |Scenariusze zajęć |
| |innych nauczycieli. | | |
| |Bieżące śledzenie publikacji w Internecie|na bieżąco |Wykaz interesujących adresów |
| |związanych z dydaktyką matematyki i z | |internetowych |
| |technologią informatyczną. | | |
| |Samokształcenie – czytanie prasy | | |
| |i literatury fachowej. | | |
| | | | |
| | | | |
| | |okres stażu |Bibliografia, |
| | | |artykuły |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Diagnozowanie |- konstruowanie testów kompetencji |okres stażu |Opis działań i uzyskanych efektów |
|i badanie osiągnięć edukacyjnych|ucznia, przeprowadzanie badań, analiza i | | |
|uczniów. |wnioski do dalszej pracy | | |
| |- przeprowadzanie próbnych egzaminów | | |
| |gimnazjalnych z części matematyczno – | | |
| |przyrodniczej oraz ich opracowanie, | | |
| |analiza i wnioski do dalszej | | |
| |pracy. | | |
|Wykorzystanie wyników z egzaminu|Analiza raportów CKE. |wrzesień 2010 |Raporty wewnątrzszkolne |
|w celu podniesienia jakości |Współudział w tworzeniu raportów | | |
|pracy szkoły. |wewnątrzszkolnych. | | |
| | | | |
|Opracowanie wyników i analiza |Zapoznanie się z wynikami sprawdzianu |wrzesień 2010/2011 |Opis i analiza wyników sprawdzianu |
|sprawdzianu po szkole |uczniów klas pierwszych, | | |
|podstawowej. |Przygotowanie analizy. | | |
|Działania na rzecz uczniów w |Organizacja i pomoc w ...