Dodaj publikację
Autor
Agnieszka Chłopek
Data publikacji
2013-07-15
Średnia ocena
0,00
Pobrań
94

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan awansu obejmuje zakres działań w obrębie dwóch języków - angielskiego oraz niemieckiego. Typ szkoły - technikum.
 Pobierz (doc, 88,5 KB)

Podgląd treści


Zespół Szkół nr 1

im. św. Rafała Kalinowskiego

w Krakowie

Plan Rozwoju Zawodowego

nauczyciela mianowanego

ubiegającego się o awans

na stopień nauczyciela dyplomowanego

1. Imię i nazwisko: Agnieszka Chłopek

2. Data rozpoczęcia stażu: 1 września 2011

3. Data zakończenia stażu: 31 maja 2014

4. Staż pracy pedagogicznej: 16 lat

5. Stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany

6. Posiadane kwalifikacje:

- mgr filologii germańskiej, specjalizacja nauczycielska, Uniwersytet Warszawski

- licencjat z filologii angielskiej, specjalizacja nauczycielska, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

ZADANIA ORGANIZACYJNE

|Lp. |Zadanie |Formy realizacji |
|1. |Poznanie procedury awansu zawodowego nauczycieli. |1. Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego: |
| | |Karta Nauczyciela |
| | |Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 listopada 2007 |
| | |Pogłębienie wiedzy na temat awansu zawodowego poprzez zapoznanie się z materiałami publikowanymi na stronach MEN oraz innych|
| | |stronach internetowych. |
| | |Uczestnictwo w konferencji MCDN pt: „O czym powinien wiedzieć nauczyciel ubiegający się o stopień nauczyciela |
| | |dyplomowanego?” |
|2. |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego. |Gromadzenie dokumentów w formie: |
| | |zaświadczeń |
| | |świadectw |
| | |planów pracy |
| | |regulaminów |
| | |scenariuszy |
| | |programów |
| | |konspektów |
| | |skryptów |
| | |ankiet |
|3. |Przygotowanie projektu sprawozdania z realizacji planu |Uporządkowanie zgromadzonych dokumentów, autorefleksja, autoanaliza. |
| |rozwoju zawodowego. |Opis realizacji zadań założonych w planie rozwoju. |

POWINNOŚCI I ZADANIA EGZAMINACYJNE

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrażania działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

- &8 ust.2 pkt.1

|Lp. |Zadanie |Formy realizacji |
| |Uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z |Czynny udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej. |
| |realizacją jej podstawowych funkcji oraz wynikających z |Aktywny udział w pracach zespołów języków obcych. |
| |jej zadań. |Realizacja zadań w obrębie zespołów zadaniowych wyznaczonych przez dyrekcję szkoły. |
| |Rozwijanie bazy dydaktyczno-przedmiotowej – systematyczne |Pozyskiwanie materiałów dydaktycznych poprzez współpracę z wydawnictwami oraz instytucjami kulturalnymi w Krakowie. |
| |doposażenie pracowni językowych, dbałość o ich wystrój. |Wykonanie pomocy dydaktycznych: |
| | |plansze gramatyczno-tematyczne do nauczania języka niemieckiego i angielskiego |
| | |prowadzenie gazetek w języku niemieckim oraz angielskim promujących język i kulturę krajów niemiecko-i anglojęzycznych |
| |Doskonalenie warsztatu i metod pracy pedagogicznej i |Czynny udział w wewnątrz-i w zewnątrzszkolnych formach doskonalenia dotyczących pracy dydaktycznej i wychowawczej. |
| |opiekuńczo-wychowawczej. | |
| |Przygotowanie i przeprowadzenie we współpracy z innymi |Opracowanie scenariusza imprezy. |
| |nauczycielami języków obcych Europejskiego Dnia Języków |Przygotowanie i zorganizowanie inicjatyw towarzyszących, np. |
| |Obcych, przypadającego na dzień 26 września. |konkursy plastyczne promujące kraje i języki, których młodzież uczy się w szkole |
| | |przeprowadzenie godziny wychowawczej na temat: „Czy warto uczyć się języków obcych?” |
| |Wspomaganie w rozwoju uczniów uzdolnionych językowo. |Pełnienie funkcji opiekuna kół języka niemieckiego oraz angielskiego (np. koło filmowe, koło popularyzujące piosenkę |
| | |niemieckojęzyczną ...