Dodaj publikację
Autor
Anna Krebs
Data publikacji
2013-08-26
Średnia ocena
0,00
Pobrań
386

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Przy pisaniu sprawozdania warto jest umieścić na początku spis treści oraz zadbać aby każde wymaganie było w oddzielnym skoroszycie a wszystko w twardym segregatorze - ładnie opisanym na grzbiecie.
 Pobierz (doc, 265,0 KB)

Podgląd treści

§ 8 ust. 2 pkt 1

Podjęte działania:

1. Udział w różnorodnych formach doskonalenia się.

2. Organizacja i przeprowadzanie konkursów we współpracy ze szkolnym zespołem przedmiotowym języka angielskiego

3. Doskonalenie i wzbogacanie własnego warsztatu pracy poprzez opracowywanie nowych materiałów dydaktycznych oraz studiowanie literatury fachowej.

4. Wdrażanie programu naprawczego mającego na celu poprawę wyników z egzaminów maturalnych z języka angielskiego.

5. Współpraca podczas organizacji Dnia Otwartego (rok szkolny 2011/2012).

Opis i analiza:

Ad. 1 Rodzaj, cel i przebieg działania:

W roku szkolnym 2011/2012 wzięłam udział w szkoleniu dotyczącym korzystania z tablicy interaktywnej znajdującej się w naszej szkole. Szkolenie to, zostało zorganizowane i przeprowadzone przez wicedyrektora w celu zapoznania nas z funkcjonowaniem nowego sprzętu multimedialnego oraz zachęcenia do prowadzenia lekcji z użyciem technologii informacyjnej i komunikacyjnej.
W tym samym roku szkolnym przystąpiłam do dwóch szkolenie doskonalących pt. „Wykorzystanie piosenki w nauczaniu gramatyki języka angielskiego” oraz „Problem dysleksji w nauczaniu języka angielskiego” zorganizowanych przez Instytut Kształcenia Nauczycieli „Progres”. Informacje na temat tych dwu szkolenie znalazłam w Internecie, chcąc pogłębiać swoją wiedzę z zakresu dydaktyki postanowiłam skorzystać z oferty proponowanej przez IKN, a dodatkowo forma szkolenia była bardzo interesująca i komfortowa. E-learning pozwolił mi na wzięcie udziału w dwóch szkoleniach, gdyż można było je ze sobą czasowo pogodzić. W sumie dały one 28 godzin szkoleniowych i pozwoliły również na doskonalenie korzystania z technologii informacyjnej i komunikacyjnej. Każdy uczestnik szkolenia porozumiewał się z prowadzącym drogą mailową, wykonywał różnorodne zadania, jak na przykład wybór piosenki, która zawiera konkretne zagadnienie gramatyczne i ułożenie do niej stosownych ćwiczeń. W trakcie jednego ze szkoleń należało również zaliczyć test z wiadomości dotyczących dysleksji. Udział w szkoleniu obejmował udostępnienie uczestnikom stosownych materiałów szkoleniowych, jak na przykład książki pt. „Dyslexia in English Classroom – Techniki nauczania języka angielskiego uczniów z dysleksją” oraz przygotowanie jednosemestralnego planu oddziaływań na ucznia z dysleksją mającego na celu zniwelowanie problemu. Po zakończeniu szkoleń każdy uczestnik otrzymał dyplom ukończenia.

Kolejnym szkoleniem typu e-learning, w którym wzięłam udział było szkolenie pt. „Multiple Intelligences” – Inteligencje Wielorakie, szkolenie zorganizowane w ramach programu Nauka Bez Granic – Europejski Program Edukacyjny. Jest to szkolenie tegoroczne, które wybrałam ze względu na moje zainteresowania oraz tematykę kursu, na który zamierzam się wybrać w lipcu bieżącego roku. Tematyka szkolenia dała mi możliwość świerzego i zdystansowanego spojrzenia na sposoby nauczania oraz na system edukacji w Polsce. Szkolenie to oferowało w sumie 20 godzin szkoleniowych. I w tym przypadku należało na bieżąco zapoznawać się z materiałem szkoleniowym i sukcesywnie ...