Dodaj publikację
Autor
Samselka
Data publikacji
2013-09-02
Średnia ocena
5,00
Pobrań
255

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Publikacja zawiera plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego - logopedy, pracującego w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej i ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (doc, 219,5 KB)

Podgląd treści

Plan rozwoju zawodowego

mgr Sylwia Karolina Grodzka – Samselska
nauczyciel mianowany
ubiegający się o stopień nauczyciela dyplomowanego

Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Szczytnie

Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2012 r.
Data zakończenia stażu: 31.05.2015 r.

CELE:
1. Podniesienie efektywności własnych działań dydaktyczno – wychowawczych.
2. Podniesienie jakości pracy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Szczytnie.
3. Zdobycie stopnia nauczyciela dyplomowanego.

1. Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły /§ 8 ust.2 pkt 1/

| | | | |
|ZADANIA DO WYKONANIA | | | |
| |FORMY REALIZACJI |TERMIN REALIZACJI |SPOSÓB |
| | | |DOKUMENTOWANIA |
| | | | |
|Poznanie procedury awansu |Analiza przepisów prawa oświatowego, |cały okres stażu |biblioteczka |
|zawodowego i przygotowanie |regulujących system awansu zawodowego. | | |
|planu rozwoju zawodowego | | | |
| | | | |
| |Złożenie wniosku do Dyrektora Poradni o | |poprawnie sformułowany wniosek o |
| |umożliwienie rozpoczęcia stażu na |IX 2012 r. |umożliwienie rozpoczęcia stażu |
| |nauczyciela dyplomowanego. | | |
| | | | |
| |Przygotowanie i załączenie do wyżej |IX 2012 r. |plan rozwoju zawodowego |
| |wymienionego wniosku, planu rozwoju | | |
| |zawodowego. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Udział w Radach Pedagogicznych, w tym w |zgodnie z harmonogramem |protokoły, notatki z posiedzeń |
| |Radach Szkoleniowych. |posiedzeń Rady Pedagogicznej| |
| | | | |
| | | | |
| |Uaktualnianie wiedzy na temat awansu |cały okres stażu |biblioteczka, notatki |
| |zawodowego (portale internetowe, | | |
| |czasopisma i inne publikacje fachowe). | | |
| | | | |
|Wstępna ocena własnych |Dokonanie autorefleksji. |IX 2012 r. |arkusz samooceny |
|możliwości i umiejętności | | | |
| | | | |
| | | | |
|Analiza wymagań dotyczących |Systematyczne zapoznawanie się z |na bieżąco |zaświadczenie Dyrektora |
|pracy zawodowej w oparciu o |obowiązującymi w Poradni przepisami i | | |
|obowiązujące w placówce |realizowanie w oparciu o nie własnej | | |
|rozporządzenia, ustawy, |pracy zawodowej. | | |
|regulaminy, procedury, | | | |
|zarządzenia, przepisy itp. | | | |
| | | | |
|Pogłębianie swojej wiedzy i |Konferencje, szkolenia, kursy i warsztaty,|przez cały okres stażu |zaświadczenia; potwierdzenia |
|rozwijanie umiejętności |poszerzające wiedzę i umiejętności z | |uczestnictwa |
|zawodowych - samodzielne lub |zakresu logopedii ogólnej, neurologopedii | | |
|poprzez udział w różnych |oraz dziedzin pokrewnych. | | |
|formach kształcenia | | | |
|ustawicznego | | | |
| | | | |
| |Samodzielne rozwijanie umiejętności |przez cały okres stażu |biblioteczka, notatki własne |
| |zawodowych poprzez studiowanie literatury | | |
| |fachowej i publikacji zamieszczanych na | | |
| |portalach internetowych dla nauczycieli. | | |
| | | | |
|Rozbudowa własnego warsztatu |Gromadzenie i aktualizowanie na bieżąco |przez cały okres stażu |materiały dydaktyczne, |
|pracy |materiałów wykorzystywanych w pracy | |scenariusze zajęć, narzędzia badawcze|
| |terapeutycznej oraz narzędzi do zadań | | |
| |diagnostycznych. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Uzupełnianie zaplecza nowymi pomocami | | |
| |dydaktycznymi (również wykonanymi | | |
| |samodzielnie). |przez cały okres stażu |pomoce dydaktyczne |
| | | | |
| | | | |
| |Stworzenie własnego arkusza do | | |
| |przeprowadzania diagnozy logopedycznej (w | | |
| |tym: wywiadu logopedycznego i badania |rok szkolny | |
| |mowy). |2012 / 13 |arkusz do przeprowadzania diagnozy |
| | | |logopedycznej |
| | | | |
| |Stworzenie regulaminu terapii | | |
| |logopedycznej (pierwsza część do | | |
| |akceptacji dla rodziców / opiekunów, druga| | |
| |– dla dziecka). | | |
| | |rok szkolny |regulamin uczestników terapii |
| | |2013 / 14 |logopedycznej |
| |Opracowywanie rocznych planów pracy. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Opracowywanie indywidualnych ...