Dodaj publikację
Autor
Żaneta Kiełczewska-Woźniak
Data publikacji
2013-10-07
Średnia ocena
0,00
Pobrań
89

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego na nauczyciela mianowanego nauczyciel języka angielskiego.
 Pobierz (doc, 170,0 KB)

Podgląd treści


Kopienica, 12.09.2013
Projekt PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
Plan może ulec korekcie w trakcie trwania stażu.
Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli. (Dz.U. z 2004r. Nr 260, poz. 2593)

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. z 2007r. Nr 214, poz. 1580)

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 listopada 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. z 2010r. Nr 235, poz. 1543)

• Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (tekst ujednolicony)
• Ustawa z dnia 18 lutego 2000 r. o zmianie ustawy Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2000r. Nr 19, poz.239)
• Ustawa z dnia 15 lipca 2004 r. o zmianie ustawy Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2004r. Nr 179, poz. 1845)

Nauczany przedmiot: język angielski
Kwalifikacje: magister filologii angielskiej
Data rozpoczęcia stażu: 01 wrzesień 2013
Planowany termin zakończenia stażu: 31 maj 2016
Okres trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy
Opiekun stażu: mgr Beata Owczarek
Miejsce odbywania stażu: Szkoła: Szkoła Podstawowa w Kopienicy
Dyrektor Szkoły: mgr Sylwia Szczurek
Cel główny: 
1.Odbycie stażu w celu umożliwienia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego.
Cele pośrednie:
1. Podnoszenie jakości kształcenia i umiejętności wychowawczych poprzez doskonalenie zawodowe, samokształcenie oraz podejmowanie różnych form aktywności na potrzeby szkoły.
2. Pogłębianie wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
3. Podnoszenie poziomu kompetencji językowych uczniów.
WYMAGANIA EGZAMINACYJNE NIEZBĘDNE DO UZYSKANIA STOPNIA NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
Rodzaj działań i przedsięwzięć wynikających z wymagań rozporządzenia MEN z dnia 1 grudnia 2004r. wraz z
rozporządzeniem MEN z dnia 14 listopada 2007 r., zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli oraz rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 listopada 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli

|§ 7 ust.1 pkt.1 |
|uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu szkoły oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego. |
|ZADANIA DO WYKONANIA |FORMY I SPOSOBY REALIZACJI |TERMIN REALIZACJI |SPOSÓB DOKUMENTOWANIA |UWAGI O REALIZACJI |
| 1. Udział w pracach organów szkoły |Uczestnictwo w pracach Rady Pedagogicznej |Zgodnie z harmonogramem | Listy obecności na posiedzeniach i szkoleniach | |
|związanych z realizacją jej | |posiedzeń Rady Pedagogicznej |Rady Pedagogicznej | |
|podstawowych funkcji i wynikających z | | |Protokoły z posiedzeń ...