Dodaj publikację
Autor
Beata Zalewska-Radziejewska
Data publikacji
2013-10-28
Średnia ocena
5,00
Pobrań
209

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Test z języka niemieckiego w klasie 4. Rozdział 1. Test utworzony na podstawie podręcznika Punkt 4.
 Pobierz (doc, 42,0 KB)

Komentarze

Ritter von Rodewald, 2023-05-07, ocena:

Wąż wyrazowy to zawsze aktywizująca forma ćwiczeń.

Podgląd treści


Name,Vorname: Nummer: /60
1. Podziel ciąg liter na wyrazy, a następnie zapisz je poniżej. /4
telefonhotelkinoautomuseumbussupermarktballon                                    
a)___________b)___________c) ___________d)_____________e) ___________f) _____________ g)______________ h)_________________
2. Jakie to wyrazy? Zapisz je. /5
a)NLETEOF – _______________________ b)IEIPLOZ – _______________________
c)LEOHT – _______________________d) PUCOMTER – _______________________
e)NABANE – _______________________
3. Zakreśl w wężu 6 liczb, a następnie napisz je poniżej. /6
achtkinoeinsplizeipizzasiebenautoneunballonzwölfparkzweihotel
________________ ________________ _________________ ________________ ________________ ________________

4. Przyporządkuj godzinę i formę powitania lub pożegnania……../4
1. 8:30          a. Gute Nacht!
2. 19:00        b. Guten Morgen!
3. 12:00        c. Guten Abend!
4. 22:00        d. Guten Tag

5. Powiedz to po niemiecku. /8
1. Jak przywitasz się o ósmej rano ze swoją nauczycielką, panią Weber?................................
2. Jak pożegnasz się ze swoją koleżanką?..................................................................
3. Jak życzysz swojemu nauczycielowi miłego dnia?....................................................
4. Jak spytasz swojego sąsiada, pana Thiela o samopoczucie?.............................................
5. Jak spytasz koleżankę o miejsce zamieszkania?.................................................................
6. Jak spytasz kolegę o wiek?...........................................................................
7. Jak spytasz koleżankę o imię?   ……………………………………….. 
8. Jak spytasz koleżankę o kraj, z którego pochodzi……………………………………….
6. Wpisując kolejny numer przy każdym zdaniu, utwórz dialog. ………. /6
___ Wie geht es Ihnen, Frau Thiel?
1. Guten Tag, Frau Thiel!
___ Danke, Herr Dolle, gleichfalls!
___ Danke, Herr Dolle, super!
___ Guten Tag, Herr Dolle!
___ Einen schönen Tag, Frau Thiel!
7. Napisz poprawnie zdania. /4
1. ichheißekatharina ………………………………………

2. wiegehtesdir?...............................................................

3. ichwohneinderschweiz……………………………………………….

4. ichkommeausösterreich………………………………………………………

8. Uzupełnij: wie, wo, woher, was. /3
1. _____ machst du jetzt? 2. _____ alt bist du? 3. _____ wohnst du? 4. _____ heißt du? 5. _____ kommst du? 6. _____ geht’s?
9. Utwórz zdania. /5
1. fleißig – bin – ich …………………………………………………………………..
2. wohnst – wo – du – ? ……………………………………………………………………
3. bist – wie alt – du – ? ………………………………………………………….
4. dir – es – geht – wie – ? ………………………………………………….
5. machst – was – du – ? ………………………………………
|11 . Połącz w pary. |… / 5 |
|1. Guten |a. geht! |
|2. So |b. geht es Ihnen? |
|3. Wie |c. Tag! |
|4. Es |d. dich! |
|5. Grüß |e. lala. |

12. Która forma jest poprawna. Zakreśl jedną odpowiedź w każdym zdaniu………/4
a) Wie heiBt/ heiBst du?
b) Ich wohnst/ wohne in Konin.
c) Woher komme/ kommst du?
d) Wer bin/ bist du?
13. Napisz w 4 zdaniach, jak masz na imię, ile masz lat, skąd pochodzisz , gdzie mieszkasz ……/4
a)………………………………….
b)…………………………………..
c)………………………………………
d)………………………………………….