Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Forc
Data publikacji
2013-11-04
Średnia ocena
0,00
Pobrań
73

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki na stopień nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (doc, 138,5 KB)

Podgląd treści

Plan Rozwoju Zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o awans zawodowy na nauczyciela dyplomowanego .

mgr Katarzyna Forc

Szkoła : ZSP Szkoła Podstawowa im Tadeusza Kościuszki w Tarnowcu

Okres stażu: 1 IX 2011r. - 31 V 2014r.

Stanowisko: nauczyciel matematyki

Zatwierdzam:

.....................................................

(data) podpis Dyrektora Szkoły

Tarnowiec: 2011

Cele stażu:

• Poszerzenie zakresu wiedzy.
• Doskonalenie własnych umiejętności.
• Doskonalenie warsztatu i metod pracy.
• Podniesienie efektywności działań dydaktyczno-wychowawczych.
• Podniesienie poziomu pracy szkoły poprzez realizację przedsięwzięć wykraczających poza wykonywane obowiązki.
• Spełnienie wymagań kwalifikacyjnych, umożliwiających uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego (według rozporządzenie MEN o awansie zawodowym).

Czynności organizacyjne:

|Zadania do realizacji |Formy realizacji zadań |Termin |
|Poznanie procedury awansu zawodowego. |Zgromadzenie i analiza przepisów dotyczących awansu |VIII/IX 2011 |
| |zawodowego. | |
| |Sformułowanie wniosku | |
| |o rozpoczęcie stażu. | |
| |Opracowanie planu rozwoju zawodowego | |
| |Dokonanie autorefleksji, przeprowadzenie analizy zadań | |
| |wynikających z planu rozwoju zawodowego. | |
|Dokumentowanie realizacji |Gromadzenie materiałów |Cały okres stażu |
|planu rozwoju zawodowego |i dokumentów potwierdzających | |
| |realizację planu: zaświadczenia, | |
| |dyplomy, scenariusze zajęć, itp. | |
|Opracowanie projektu sprawozdania z |Przygotowanie sprawozdania |Po każdym semestrze. |
|realizacji planu rozwoju. |z realizacji zatwierdzonego planu rozwoju zawodowego. |V/ VI 2014 |

|§ 8 ust. 2 pkt.1 |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu |
|doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 1-3 Karty |
|Nauczyciela - uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania|
|w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją. |
|Zadania do realizacji |Formy realizacji zadań |Termin |
|Przypomnienie zasad funkcjonowania |Przeanalizowanie dokumentacji szkoły: |IX/2011 |
|i organizacji zadań szkoły. |Statutu |oraz wg potrzeb |
| |Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania | |
| |Przedmiotowego Systemu Oceniania | |
| |Programu Rozwoju Szkoły | |
| |Szkolnego Programu Wychowawczego | |
| |Szkolnego Programu Profilaktycznego | |
|Podnoszenie kwalifikacji |Analiza ofert form doskonalenia zawodowego nauczycieli. |cały okres stażu |
|zawodowych |Aktywny udział w organizowanych kursach, szkoleniach Rady | |
| |Pedagogicznej i nie tylko. |cały okres stażu |
| |Pogłębianie i poszerzanie wiedzy z zakresu pedagogiki, dydaktyki | |
| |matematyki poprzez czytanie literatury fachowej, czasopism |cały okres stażu |
| |matematycznych, śledzenie publikacji w Internecie. | |
| |Aktywny udział w pracach WDN. | |
| | |cały okres stażu |
|Aktywne uczestniczenie |Udział w tworzeniu dokumentacji szkolnej. |IX/2011 |
|w pracach związanych |PSO, |i następne lata stażu |
|z usprawnieniem działań szkoły. |Plan Pracy Samorządu | |
| |Plan godzin do dyspozycji wychowawcy | |
| |Rozkład materiału | |
| |i inne. | |
| |Badanie przyrostu umiejętności matematycznych uczniów kl IV – VI | |
| |na wejściu i wyjściu. | |
| |Przygotowanie analizy wyników sprawdzianu po szkole podstawowej | |
|Praca z uczniami klas VI – tych pod |(próbnego i właściwego) oraz ich prezentacja na posiedzeniu ...