Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
INSTRUKCJA DLA GRUPY I
1. Podzielcie się zadaniami w grupie i wybierzcie:
- sekretarza, który będzie notował,
- osobę, która zaprezentuje wyniki waszej pracy.
Możecie zmieniać się w wypełnianiu tych funkcji.
2. Pracujcie zgodnie wszyscy razem.
3. Na wykonanie zadania macie 15 minut, na prezentację 3 min. Szanujcie czas!
Zadanie.
Stwórzcie plakat – ogłoszenie zachęcające do oglądania olbrzyma Roberta w wesołym miasteczku.
Skorzystajcie z odpowiednich fragmentów powieści (rozdział VIII).
Podajcie następujące informacje:
Cena biletu.
Wygląd chłopca.
Historia życia (według Billa).
INSTRUKCJA DLA GRUPY II
1. Podzielcie się zadaniami w grupie i wybierzcie:
- sekretarza, który będzie notował,
- osobę, która zaprezentuje wyniki waszej pracy.
Możecie zmieniać się w wypełnianiu tych funkcji.
2. Pracujcie zgodnie wszyscy razem.
3. Na wykonanie zadania macie 15 minut, na prezentację 3 min. Szanujcie czas!
Zadanie .
Opiszcie Piaskoludka.
Skorzystajcie z odpowiednich fragmentów powieści (rozdział I).
Podajcie następujące informacje:
1. Kim jest Piaskoludek?
2. Jak wygląda?
3. Cechy charakteru na podstawie zachowania wobec dzieci
4. Jakie uczucia budzi w Was duszek?
INSTRUKCJA DLA GRUPY III
1. Podzielcie się zadaniami w grupie i wybierzcie:
- sekretarza, który będzie notował,
- osobę, która zaprezentuje wyniki waszej pracy.
Możecie zmieniać się w wypełnianiu tych funkcji.
2. Pracujcie zgodnie wszyscy razem.
3. Na wykonanie zadania macie 15 minut, na prezentację 3 min. Szanujcie czas!
Zadanie.
Czego przygody nauczyły dzieci?
Skorzystajcie z odpowiednich fragmentów powieści.
Swoje wnioski zapiszcie w formie porad dla małego Baranka.
INSTRUKCJA DLA GRUPY IV
1. Podzielcie się zadaniami w grupie i wybierzcie:
- sekretarza, który będzie notował,
- osobę, która zaprezentuje wyniki waszej pracy.
Możecie zmieniać się w wypełnianiu tych funkcji.
2. Pracujcie zgodnie wszyscy razem.
3. Na wykonanie zadania macie 15 minut, na prezentację 3 min. Szanujcie czas!
Zadanie.
Narysujcie schematyczną mapę, przedstawiającą miejsce akcji.
Umieśćcie na niej co najmniej 10 miejsc związanych z wydarzeniami opisanymi w powieści.
Skorzystajcie z odpowiednich fragmentów powieści.
INSTRUKCJA DLA GRUPY V
1. Podzielcie się zadaniami w grupie i wybierzcie:
- sekretarza, który będzie notował,
- osobę, która zaprezentuje wyniki waszej pracy.
Możecie zmieniać się w wypełnianiu tych funkcji.
2. Pracujcie zgodnie wszyscy razem.
3. Na wykonanie zadania macie 15 minut, na prezentację 3 min. Szanujcie czas!
Zadanie.
W formie kartki z pamiętnika Marty opowiedzcie o dziwnym zachowaniu dzieci. Pamiętajcie, że opiekunka nie widziała efektów życzeń Piaskoludka.
Skorzystajcie z odpowiednich fragmentów powieści.
Wasza praca powinna składać się z co najmniej 10 zdań.