Dodaj publikację
Autor
Aleksandra Szczepaniak-Smulczyk
Data publikacji
2014-01-13
Średnia ocena
0,00
Pobrań
5

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan pracy listopad.
 Pobierz (doc, 54,0 KB)

Podgląd treści


PLAN PRACY DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZEJ DLA GRUPY III „MOTYLKI”

NA OKRES 18.11.2013r. – 22.11.2013r.

|Temat kompleksowy: MALI ARTYŚCI |
|Temat dnia |Formy aktywności dzieci |Cele dnia |Realizacja podstawy programowej |Uwagi |
|W MUZEUM |Zabawy przy stolikach z wykorzystaniem gier planszowych. Praca z grupą dzieci w |Dziecko: |13, 1, 3, 14, 8, 9, 5, 15, 2 | |
|Poniedziałek |zakresie usprawnienia słuchu fonematycznego. Wybór nowych dyżurnych, ocena dyżurów |- sprawnie przelicza oczka na kostce | | |
| |pełnionych w minionym tygodniu. Zestaw ćwiczeń porannych. |- pełni dyżury | | |
| | |– z uwagą słucha opowiadania i wypowiada się na jego | | |
| |Słuchanie opowiadania O. Masiuk Wizyta w muzeum. Rozmowa dotycząca treści opowiadania|temat | | |
| |ze szczególnym zwróceniem uwagi na wyjaśnienie pojęć: sztuka, artysta, dzieło. |– aktywnie formułuje definicje pojęć; | | |
| |Oglądanie różnorodnych albumów ze zdjęciami przedstawiającymi różne dzieła sztuki i |– chętnie uczestniczy w zabawach muzyczno-ruchowych; | | |
| |rodzaje, np.: malarstwo, rzeźbiarstwo, architekturę, teatr, film… |– nazywa i rozpoznaje kolory; | | |
| |Burza mózgów „Czy muzyka jest sztuką?”. |– rysuje według wzoru; | | |
| |Zabawa muzyczno-ruchowa „Zabawa z chustami”. |– nazywa podstawowe figury geometryczne; | | |
| |Zabawa rytmiczna „Kolory”. |- biega zmieniając kierunek i omijając przeszkody | | |
| |Karta pracy - K2., 7 – uzupełnianie reprodukcji. |– właściwie zachowuje się w miejscu publicznym - muzeum | | |
| |Zestaw ćwiczeń gimnastycznych. |– wyraża swoje odczucia i spostrzeżenia dotyczące | | |
| |Spacer do Muzeum Ziemi Łęczyckiej – oglądanie zgromadzonych tam eksponatów. |oglądanych eksponatów | | |
| |Zabawa taneczna: „Podróż do krainy prawa do zabawy”. |- myje ręce przed każdym posiłkiem | | |
| |Ćwiczenia graficzne – kolorowanie obrazka według kodu. Zabawy według wyboru dzieci. | | | |
| |Zabawa ruchowa „Figurki”. Zabawy dowolne z wykorzystaniem materiału przyrodniczego. | | | |
| |Kształtowanie codziennych nawyków higienicznych. | | | |
|W PRACOWNI | | |1, 8, 7, 14, 5, 12, 15,2 | |
|MALARSKIEJ |Zabawy przy stolikach z wykorzystaniem gier planszowych i układanek, zachęcanie do |Dziecko: | | |
|Wtorek |zabawy w małych grupach. Zestaw ćwiczeń porannych. |- bawi się zgodnie z innymi dziećmi | | |
| | | | | |
| |Osłuchanie z piosenką Śmieszny portret. Zabawy przy piosence: śpiewanie piosenki, | | | |
| |zabawa ruchowo-słuchowa zabawy ruchowo-słuchowo-wzrokowe z wykorzystaniem wzoru do |– uczestniczy w zabawach muzycznych przy piosence; | | |
| |kreślenia. |– uczestniczy w zabawie ruchowo-słuchowo-wzrokowej | | |
| |Ćwiczenie rozwijające wyobraźnię „Co to może być?”. |przygotowującej do nauki pisania, wodzi palcem po | | |
| |Zabawa dydaktyczno-ruchowa „Kolory”. |śladzie; | | |
| |Zabawa słuchowa – dzielenie na sylaby wyrazów: foka, fontanna, fajka, fabryka, farba,|– czyta globalnie wyraz farby; | | |
| |flaga, futro, fasola, fortepian. |– dokonuje analizy i syntezy sylabowej wyrazów; | | |
| |Zabawa dydaktyczna „Wyszukiwanie głoski f”. |– wyróżnia głoskę f na początku, w środku i na końcu | | |
| |Karta pracy K2., 8 – wprowadzenie głoski f, rysowanie w tunelu i kreślenie szlaczków |wyrazu; | | |
| |literopodobnych. |– prawidłowo reaguje na sygnał dźwiękowy; | | |
| |Spacer po najbliższej okolicy przedszkola. | | | |
| |Zabawy w ogrodzie przedszkolnym – reagowanie na polecenie nauczyciela. | | | |
| |Udział dzieci w zajęciach z dogoterapii. |- zna ...