Dodaj publikację
Autor
Agata Gołba
Data publikacji
2014-02-03
Średnia ocena
0,00
Pobrań
16

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego. Uczę języka angielskiego w gimnazjum.
 Pobierz (doc, 128,5 KB)

Podgląd treści


GIMNAZJUM NR 8 IM. JANUSZA KORCZAKA W BYTOMIU

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO

mgr Agaty Gołba

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

DANE OSOBOWE: mgr Agata Gołba
ur. 2 marca 1985 r.
zamieszkała w …………………..

NAZWA SZKOŁY: Gimnazjum nr 8 im. Janusza Korczaka w Bytomiu
DYREKTOR SZKOŁY: mgr inż. Sabina Pająk

STANOWISKO: nauczyciel języka angielskiego

STOPIEŃ AWANSU ZAWODOWEGO: nauczyciel kontraktowy
CZAS TRWANIA STAŻU: 2 września 2013 – 31 maja 2016
(2 lata i 9 miesięcy)
OPIEKUN STAŻU: mgr Justyna Hałgas

KWALIFIKACJE:
← świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie Śląskim w zakresie kwalifikacyjnych studiów pedagogicznych
← dyplom ukończenia Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku finanse i rachunkowość – tytuł magistra
← dyplom ukończenia Uniwersytetu Śląskiego na kierunku filologia w zakresie angielskiego języka handlowego – tytuł licencjata,
Poniższy plan rozwoju zawodowego został opracowany na podstawie obszarów działań wynikających z rozporządzenia MENiS z dnia 27 marca 20013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli

|§7 ust.1, pkt 1. |
|Uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu szkoły oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego |
|ZADANIA DO WYKONANIA |FORMY I SPOSOBY REALIZACJI |TERMIN REALIZACJI |SPOSÓB DOKUMENTOWANIA |
|Uczestniczenie |Udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej, współpraca z gronem pedagogicznym. |Cały okres stażu (według harmonogramu |Listy obecności, protokoły |
|w pracach różnych organów szkoły. | |posiedzeń Rady Pedagogicznej) |z posiedzeń Rady Pedagogicznej |
|Współpraca |Współpraca podczas organizacji akademii szkolnych i różnorodnych imprez | | |
|z Samorządem Uczniowskim. |wynikających z planu pracy szkoły na dany rok szkolny. |Cały okres stażu | |
| | |(według harmonogramu roku szkolnego) |Potwierdzenia |
| |Współorganizacja konkursów, dyskotek i innych imprez dla młodzieży. | | |
|Współpraca |Współpraca z rodzicami poprzez zebrania, konsultacje, rozmowy indywidualne; |Cały okres stażu (według harmonogramu zebrań |Listy obecności z zebrań, |
|z rodzicami. |wspólne rozwiązywanie problemów dydaktyczno-wychowawczych. |z rodzicami, według potrzeb) |protokoły z zebrań |
|Współpraca z |Konsultacje dotyczące zaistniałych problemów dydaktyczno-wychowawczych. |Cały okres stażu |Notatki |
|psychologiem | |(według potrzeb) | |
|i pedagogiem szkolnym. |Wspólne określanie form i sposobów udzielania uczniom pomocy | | |
| |psychologiczno-pedagogicznej. | | |
|Współpraca w ramach Zespołu Przedmiotowego. |Aktywny udział w pracach Zespołu Przedmiotowego zgodnie z przydzielonymi | |Protokoły z zebrań Zespołu Przedmiotowego, |
| |zadaniami (np. współudział w organizacji i przebiegu egzaminów próbnych, |Cały okres stażu (według planu pracy Zespołu |analiza wyników próbnych egzaminów, |
| |opracowanie zadań do szkolnych konkursów językowych). |Przedmiotowego) |przykładowe zadania konkursowe |
|Realizacja zadań wychowawczych |Organizacja, uczestnictwo oraz sprawowanie opieki nad uczniami w czasie | | |
|i opiekuńczych. |wycieczek i imprez szkolnych. |Cały okres stażu |Zapisy w dzienniku |
|Przestrzeganie przepisów BHP ...