Dodaj publikację
Autor
Małgorzata Maślanka
Data publikacji
2014-03-18
Średnia ocena
0,00
Pobrań
26

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego na stopień nauczyciela dyplomowanego formułuje działania zaplanowane przeze mnie do zrealizowania na okres stażu od 01.09.2011 do 31.05.2014 r.
 Pobierz (doc, 90,5 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
na nauczyciela dyplomowanego

mgr Małgorzata Maślanka

nauczyciel bibliotekarz
Zespołu Szkół- Publicznego Gimnazjum
W Przechlewie

§ 8 ust.2, pkt 1-5

|Lp. |Zadania |Forma realizacji |Terminy |
| |
|Czynności wstępne |
|1. |Poznanie procedur awansu zawodowego |- analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego na |Sierpień |
| | |podstawie różnorodnych materiałów |2011 |
| | |- poprawnie sformułowany wniosek | |
| | |o rozpoczęcie stażu | |
| | |- opracowanie i przedłożenie planu rozwoju zawodowego dyrektorowi szkoły |Wrzesień |
| | | |2011 |
|2. |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju |- gromadzenie dokumentów, świadectw, zaświadczeń, programów itp. |W trakcie stażu |
| | |- fotografowanie realizowanych przedsięwzięć | |
| | |- zapisywanie wszystkich świadomych działań | |
| | |na rzecz rozwoju zawodowego | |
| | |- zaświadczenia | |
| | |- teczka z dokumentami opisującymi realizację zadań | |
|3. |Sporządzenie sprawozdania z realizacji planu rozwoju |- opracowanie dokumentacji |Czerwiec 2014 |
| |zawodowego |- analiza osiągniętych wyników, sformułowanie wniosków | |
|4. |Złożenie wniosku o postępowanie kwalifikacyjne |- poprawne sformułowanie i złożenie wniosku |2014 |
| | |o postępowanie kwalifikacyjne | |
| |
|§ 8 ust. 2 pkt 1 |
|Uzyskanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i |
|podniesienia jakości pracy szkoły |
| 1. |Doskonalenie swojej wiedzy i umiejętności w zakresie |- udział w różnych formach doskonalenia zawodowego (szkolenia, kursy, |W trakcie stażu |
| |wykonywanej pracy |konferencje, spotkania metodyczne bibliotekarzy) | |
| | |- samodzielne uzupełnianie wiedzy poprzez czytanie fachowej literatury | |
| | |dotyczącej działalności biblioteki | |
| | |- śledzenie nowinek metodycznych | |
| | |i pedagogicznych | |
| | | | |
|2. |Udział w życiu szkoły |- aktywny udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej (przygotowywanie |W trakcie stażu |
| | |sprawozdań | |
| | |z pracy biblioteki, analiza czytelnictwa) | |
| | |- udział w pracach komisji przedmiotowej | |
| | |- dokumentowanie ważnych wydarzeń w życiu biblioteki szkolnej | |
| | |- pełnienie funkcji opiekuna Samorządu | |
| | |Uczniowskiego ( prowadzenie kroniki dokumentującej wydarzenia ) | |
| | |- pełnienie funkcji Koordynatora | |
| | |ds. Bezpieczeństwa | |
| | | | |
| | | | |
|3. |Diagnozowanie potrzeb edukacyjnych i czytelniczych |- opracowanie i przeprowadzenie ankiety |W trakcie stażu |
| |użytkowników biblioteki |- ewaluacja | |
|4. |Organizowanie (lub współorganizowanie) imprez, |- pasowanie uczniów klas I na czytelników |W trakcie stażu |
| |uroczystości, konkursów |- Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych | |
| | |- pasowanie uczniów klas I na gimnazjalistów (otrzęsiny) | |
| |
|§ 8 ust.2 pkt 2 |
|Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej |
|1. |Wykorzystanie technologii komputerowej i Internetu w |- pełnienie funkcji opiekuna szkolnego centrum multimedialnego i |W trakcie stażu |
| |pracy |informacyjnego | |
| | |- wykorzystanie komputera w codziennej pracy | |
| | |- korzystanie z poczty elektronicznej w celu wymiany informacji i | |
| | |materiałów metodycznych z innymi bibliotekarzami | |
|2. |Przygotowanie warsztatu pracy przy użyciu technik |- wykorzystanie edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego do wykonywania |W trakcie stażu |
| |komputerowych |pomocy dydaktycznych, pisania scenariuszy, oraz wszystkich niezbędnych | |
| | |materiałów związanych z awansem zawodowym nauczyciela oraz pracą szkoły | |
|3. |Opracowanie prezentacji komputerowych |- wykorzystanie samodzielnie przygotowanych prezentacji Power Point na |W trakcie stażu |
| | |lekcjach bibliotecznych | |
|4. |Opieka nad szkolną stroną Publicznego Gimnazjum w |- aktualizacja strony biblioteki szkolnej oraz Samorządu Uczniowskiego ...