Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA
im.Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ
O AWANS NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Nauczyciel stażysta: mgr Magdalena Zaborowska – pedagog terapeuta, nauczyciel mianowany
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2011
Data zakończenia stażu: 31.05.2014
Okres stażu: 2 lata 9 miesięcy
Plan został opracowany w oparciu o:
• Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2004 r. Nr 260, poz. 2593);
• Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 16 listopada 2007 r. Nr 214, poz. 1580).
ŚWIĘTA KATARZYNA
2011
Zadania wynikające z Rozporządzenia:
|§.8.ust.1 pkt.1 |
|Podejmowanie działań mających na celu doskonalenie warsztatu i metod pracy, w tym doskonalenie umiejętności stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej. |
| | | | |
|Zadania do realizacji |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentacji |
|1. Doskonalenie warsztatu i metod pracy. |§.8. ust. 2 pkt. 1,zad.3: |przez cały okres stażu |- Świadectwa |
|§.8. ust. 2 pkt. 1, zad.3. |- Udział w różnych formach doskonalenia zawodowego (| |- Zaświadczenia |
| |kursach szkoleniach, warsztatach) umożliwiających | | |
| |poszerzenie zakresu działań edukacyjnych, | | |
| |wychowawczych i opiekuńczych. | | |
|2. Doskonalenie umiejętności stosowania technologii |§.8. ust. 2 pkt. 2, zadania: | | |
|informacyjnej i komunikacyjnej. |1.Wykorzystywanie technologii komputerowej w pracy |przez cały okres stażu |- wzory opracowanych materiałów |
|§.8. ust. 2 pkt. 2, zadania: 1-6 |pedagogicznej | |- pomoce dydaktyczne |
| |i wychowawczej. | |- dokumenty |
| |2.Korzystanie z Internetu. |przez cały okres stażu |- lista wykorzystywanych programów komputerowych |
| |3.Tworzenie prezentacji multimedialnych. |2012/2013 |- baza linków do ulubionych stron www |
| |4. Opublikowanie w portalu internetowym scenariuszy | |- płyta CD z prezentacjami |
| |zajęć. |2013/2014 |- zaświadczenie o publikacji |
| |5. Wykorzystywanie Internetu i komputera do | |- scenariusze |
| |czynności związanych z odbywaniem stażu na |przez cały okres stażu | |
| |nauczyciela dyplomowanego. | | |
| |6. Wykorzystywanie komputera w terapii metodą | | |
| |EEG-Biofeedback oraz RSA-Biofeedback |2012 - 2014 |- protokoły terapii |
| |
|§.8.ust.1 pkt.2 |
|Realizowanie zadań służących podniesieniu jakości pracy szkoły. |
|1. §.8. ust. 2 pkt. 1, zad.: 5,6,7,8 |5. Udział w pracach zespołu ds. planowania i |- przez cały okres stażu – min. 2 spotkania w |- Plany działań wspierających. |
| |koordynowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w |miesiącu |- Protokoły ze spotkań zespołu. |
| |szkole. | |- Harmonogramy działań zespołu |
| | | |- Indywidualne Programy Edukacyjno-Terapeutyczne; |
| | | |- Protokoły ze spotkań zespołu. |
| |6. Pełnienie funkcji przewodniczącego zespołu |- przez cały okres stażu – w miarę potrzeb (min. 3 |- Harmonogramy działań zespołu |
| |Wczesnego Wspomagania Rozwoju. |spotkania w roku) |- Indywidualne Programy Wczesnego Wspomagania |
| | | |Rozwoju; |
| |7. Udział w ...