Dodaj publikację
Autor
Magdalena Zaborowska
Data publikacji
2014-03-19
Średnia ocena
0,00
Pobrań
46

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego na nauczyciela dyplomowanego jest opracowany przez terapeutę pedagogicznego prowadzącego zajęcia terapii pedagogicznej w szkole podstawowej z oddziałami przedszkolnymi. Może być pomocny dla pedagogów szkolnych i innych terapeutów chcących przystąpić do awansu zawodowego na nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (doc, 152,5 KB)

Podgląd treści


PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA
im.Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ
O AWANS NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Nauczyciel stażysta: mgr Magdalena Zaborowska – pedagog terapeuta, nauczyciel mianowany
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2011
Data zakończenia stażu: 31.05.2014
Okres stażu: 2 lata 9 miesięcy

Plan został opracowany w oparciu o:
• Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2004 r. Nr 260, poz. 2593);
• Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 16 listopada 2007 r. Nr 214, poz. 1580).

ŚWIĘTA KATARZYNA
2011

Zadania wynikające z Rozporządzenia:

|§.8.ust.1 pkt.1 |
|Podejmowanie działań mających na celu doskonalenie warsztatu i metod pracy, w tym doskonalenie umiejętności stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej. |
| | | | |
|Zadania do realizacji |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentacji |
|1. Doskonalenie warsztatu i metod pracy. |§.8. ust. 2 pkt. 1,zad.3: |przez cały okres stażu |- Świadectwa |
|§.8. ust. 2 pkt. 1, zad.3. |- Udział w różnych formach doskonalenia zawodowego (| |- Zaświadczenia |
| |kursach szkoleniach, warsztatach) umożliwiających | | |
| |poszerzenie zakresu działań edukacyjnych, | | |
| |wychowawczych i opiekuńczych. | | |
|2. Doskonalenie umiejętności stosowania technologii |§.8. ust. 2 pkt. 2, zadania: | | |
|informacyjnej i komunikacyjnej. |1.Wykorzystywanie technologii komputerowej w pracy |przez cały okres stażu |- wzory opracowanych materiałów |
|§.8. ust. 2 pkt. 2, zadania: 1-6 |pedagogicznej | |- pomoce dydaktyczne |
| |i wychowawczej. | |- dokumenty |
| |2.Korzystanie z Internetu. |przez cały okres stażu |- lista wykorzystywanych programów komputerowych |
| |3.Tworzenie prezentacji multimedialnych. |2012/2013 |- baza linków do ulubionych stron www |
| |4. Opublikowanie w portalu internetowym scenariuszy | |- płyta CD z prezentacjami |
| |zajęć. |2013/2014 |- zaświadczenie o publikacji |
| |5. Wykorzystywanie Internetu i komputera do | |- scenariusze |
| |czynności związanych z odbywaniem stażu na |przez cały okres stażu | |
| |nauczyciela dyplomowanego. | | |
| |6. Wykorzystywanie komputera w terapii metodą | | |
| |EEG-Biofeedback oraz RSA-Biofeedback |2012 - 2014 |- protokoły terapii |
| |
|§.8.ust.1 pkt.2 |
|Realizowanie zadań służących podniesieniu jakości pracy szkoły. |
|1. §.8. ust. 2 pkt. 1, zad.: 5,6,7,8 |5. Udział w pracach zespołu ds. planowania i |- przez cały okres stażu – min. 2 spotkania w |- Plany działań wspierających. |
| |koordynowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w |miesiącu |- Protokoły ze spotkań zespołu. |
| |szkole. | |- Harmonogramy działań zespołu |
| | | |- Indywidualne Programy Edukacyjno-Terapeutyczne; |
| | | |- Protokoły ze spotkań zespołu. |
| |6. Pełnienie funkcji przewodniczącego zespołu |- przez cały okres stażu – w miarę potrzeb (min. 3 |- Harmonogramy działań zespołu |
| |Wczesnego Wspomagania Rozwoju. |spotkania w roku) |- Indywidualne Programy Wczesnego Wspomagania |
| | | |Rozwoju; |
| |7. Udział w ...