Dodaj publikację
Autor
Monika Śliga
Data publikacji
2014-03-31
Średnia ocena
0,00
Pobrań
117

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Karta indywidualnych potrzeb ucznia gimnazjum.
 Pobierz (doc, 38,0 KB)

Podgląd treści


KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA
| |
|1. |Imię i Nazwisko |XX |
|2. |Nazwa Szkoły |Gimnazjum im. Powstańców Wielkopolskich |
| | |Klasa Ic |
|3. |Informacja (orzeczenie) o potrzebie |Opinia nr 66.2012 wydana przez Poradnię psychologiczno – Pedagogiczną |
| |indywidualnego nauczania lub opinii poradni |(ZPPP.4251.66.2012) |
| |psychologiczno-pedagogicznej | |
|4. |Zakres pomocy psychologiczno – pedagogiczne z|-dostosować formy i metody pracy do indywidualnych potrzeb |
| |uwagi na indywidualne potrzeby rozwojowe i |psychofizycznych i edukacyjnych ucznia |
| |edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne |- przed przystąpieniem do pracy sprawdzać stopień rozumienia poleceń |
| | |- stymulowanie rozwoju sfery werbalnej |
| | |- utrwalanie i pogłębianie znajomości reguł ortograficznych |
| | |- ukierunkowanie pracy samokształceniowej i samokontroli oraz wyrabianie |
| | |nawyku pracy ze słownikiem ortograficznym |
| | |- motywowanie do pracy na lekcjach |
| | |- kształcenie nawyku systematyczności i samodzielnej pracy |
| | |- systematyczna praca nad doskonaleniem poprawności czytania |
| | |- utrwalanie zdobytych wiadomości i umiejętności poprzez częste ich |
| | |powtarzanie i przypominanie |
| | |- rozwijanie myślenia logicznego, arytmetycznego i abstrakcyjnego |
| | |- wskazywanie na praktyczne możliwości zastosowania zdobytej wiedzy |
| | |szkolnej |
| | |- rozwijanie poczucia odpowiedzialności i systematyczności |
| | |- utrzymać systematyczny kontakt szkoła- dom w celu jednolitego |
| | |oddziaływania na ucznia |
|5. |Zalecane przez zespół formy, sposobi i okresy|- zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze cały rok z przedmiotów: język polski,|
| |udzielania pomocy psychologiczno – |matematyka, biologia, historia, język niemiecki (i innych w miarę |
| |pedagogicznej |pojawiania się trudności) |
| | |- zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w celu usprawnienia zaburzonych |
| | |funkcji percepcyjnych (pamięć słuchowa, analiza wzrokowa, myślenie |
| | |przyczynowo- skutkowe) oraz usprawnienie procesu czytania i pisania |
|6. |Ustalone formy pomocy, sposoby i okresy | |
| |udzielania pomocy psychologiczno - | |
| |pedagogicznej oraz wymiar godzin, w którym | |
| |poszczególne formy pomocy będą realizowane | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|7. |Ocena efektywności pomocy psychologiczno - | |
| |pedagogicznej | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|8. |Terminy planowanych spotkań zespołu |29.10.2012 |
| | |04.2013 - ewaluacja |
| | | |
|9. |Data spotkania | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Osoby uczestniczące w posiedzeniach Zespołu (data, podpis)

………………………………………………

……………………………………………….

………………………………………………

....................................................

Podpis dyrektora placówki