Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Plan pracy zespołu przedmiotowego
PRZY SZKole podstawowej W tereszewie
w roku szkolnym 2013/2014
CELE:
✓ poprawa procesu nauczania i uczenia,
✓ kształcenie umiejętności i rozwijanie talentów uczniów,
✓ samokształcenie i doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli,
✓ doskonalenie zawodowe,
✓ doskonalenie umiejętności komunikacji, rozwijanie współpracy w zespole,
✓ współpraca ze środowiskiem lokalnym.
|L.p. |Zadania statutowe |Sposoby/ forma realizacji |Termin |Odpowiedzialny |Uwagi |
| |Organizacja pracy zespołu humanistycznego w roku | | | | |
| |szkolnym 2013/2014. |Zaplanowanie zadań zespołu przeznaczonych do realizacji | | | |
| | |w roku szkolnym2013/2014 |IX 2013 | | |
| | |Przedłożenie planu pracy do akceptacji dyrektora | | | |
| |Analiza i ewaluacja listy lektur. |Opracowanie listy lektur z języka polskiego na rok szkolny 2013/2014 oraz harmonogramu ich|IX 2013 | | |
| | |realizacji. | | | |
| |Analiza i ewaluacja przedmiotowych zasad oceniania. |Analiza i ewaluacja przedmiotowych zasad oceniania stosowanych dotychczas. |IX 2013 | | |
| | |Wprowadzenie ewentualnych zmian. | | | |
| |Dobór sposobów realizacji wniosków wypracowanych przez |Omówienie i wybranie najlepszych sposobów realizacji wniosków. |X 2013 |Cały zespół | |
| |nauczycieli klas IV-VI na koniec roku szkolnego | | | | |
| |2012/2013 | | | | |
| |Wymiana doświadczeń w zakresie metodyki nauczania. |Wspólne omawianie zagadnień sprawiających uczniom szczególne trudności. |Na bieżąco |Cały zespół | |
| | |Wymiana pomocy dydaktycznych i materiałów | | | |
| | |(testy, sprawdziany, scenariusze, prezentacje) opracowanych przez nauczycieli z zespołu. | | | |
| | |Wymiana testów, pomocy naukowych, informacji i ćwiczeń kserowanych z książek, czasopism, | | | |
| | |drukowanych z Internetu itp. | | | |
| | |Propozycje przekładów intersemiotycznych – łączenie języka polskiego, historii z muzyką i | | | |
| | |plastyką. | | | |
| |Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli . |Kursy kwalifikacyjne. |Na bieżąco |Wg harmonogramu szkoleń | |
| | |Udział w kursach i szkoleniach organizowanych przez ODN. | | | |
| | |Przeprowadzenie szkoleniowych rad pedagogicznych w ramach WDN. | | | |
| |Diagnoza „na wejściu” – badanie klas czwartych szkoły |Przygotowanie testów „na wejściu”. |X 2013 |nauczyciele przedmiotów | |
| |podstawowej |Sprawdzenie prac i przedstawienie wniosków z badania. | | | |
| |Dobór sposobów realizacji wniosków po analizie próbnego|Omówienie i wybranie najlepszych sposobów realizacji wniosków wynikających z analizy | |Cały zespół | |
| |sprawdzianu po szkole podstawowej . |próbnego sprawdzianu po szkole podstawowej. | | | |
| |Zaplanowanie zadań do realizacji w ramach pracy |Analiza wniosków z rad pedagogicznych wypracowanych w poprzednim roku szkolnym. |IX / X 2013 |Nauczyciele przedmiotów | |
| |wychowawczej. |Analiza harmonogramu działań wychowawczych na rok szkolny 2013/2014. | | | |
| | |Ustalenie priorytetowych zadań do realizacji w ramach pracy wychowawczej. | | | |
| |Indywidualizacja pracy dydaktycznej, pobudzanie i |Praca z uczniem słabym i uczniem zdolnym. Prowadzenie kół zainteresowań i zajęć |Na bieżąco |Cały zespół | |
| |rozwijanie zainteresowań uczniów. |dydaktyczno-wyrównawczych oraz rewalidacyjnych. | | | |
| | |Opracowanie | | | |
| | |Przygotowywanie uczniów do udziału w konkursach pozaszkolnych. | | | |
| | |Opracowanie dostosowania wymagań edukacyjnych dla uczniów zgodnie z zaleceniami PPP. | | | |
| |Organizacja imprez szkolnych i konkursów. |Organizacja imprez szkolnych i konkursów wg harmonogramu. |Na bieżąco |Cały zespół | |
| |Prezentacja sukcesów i osiągnięć uczniów w środowisku |Redagowanie artykułów na szkolną stronę internetową i do prasy ...