Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
Alicji Nawrockiej
Nauczyciela mianowanego V liceum Ogólnokształcącego,
ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego, opracowany na okres stażu od 1.09.2011r. – 31.05.2014r.
§ 8 ust. 1 pkt.1
Podejmowanie działań mających na celu doskonalenie warsztatu i metod pracy, w tym doskonalenie umiejętności stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej
|Lp. | | | |
| |PODEJMOWANE DZIAŁANIA |TERMIN REALIZACJI |DOWODY REALIZACJI |
| |Opracowanie planu rozwoju oraz prowadzenie |Okres stażu |Plan rozwoju zawodowego, |
| |dokumentacji związanej z awansem zawodowym | |Sprawozdania ze stażu, dokumentacja |
| |Organizacja warsztatu pracy – korzystanie z |Na bieżąco |Plany dydaktyczne, PSO, testy, sprawdziany, karty |
| |programów pakietu Office w tworzeniu | |pracy, zestawy ćwiczeń, prezentacje multimedialne |
| |dokumentów wykorzystywanych podczas zajęć | | |
| |lekcyjnych | | |
| |Doskonalenie PSO z języka polskiego celem |Wrzesień/październik |PSO |
| |wspomagania uczniów i ich rodziców w | | |
| |procesie edukacji | | |
| |Diagnozowanie możliwości edukacyjnych |Okres stażu |Test „diagnoza wstępna ucznia z języka polskiego po |
| |młodzieży po każdym roku nauki szkolnej | |gimnazjum”, testy sprawdzające wiedzę i umiejętności|
| | | |po każdym roku nauki szkolnej |
| |Konstruowanie własnych narzędzi pomiaru |Na bieżąco |Analiza i wnioski z przeprowadzonego testu po |
| |dydaktycznego, analiza testów, sprawdzianów,| |gimnazjum oraz testu sprawdzającego wiedzę i |
| |matury próbnej | |umiejętności po dwóch latach nauki na podstawie |
| | | |wyników próbnej matury |
| 6. |Prowadzenie zajęć z zastosowaniem programów |Na bieżąco |Scenariusze zajęć |
| |i prezentacji multimedialnych | | |
|7. |Opublikowanie swojego planu rozwoju |Okres stażu |Potwierdzenia w formie wydruków komputerowych |
| |zawodowego na stronach portalu edukacyjnego,| | |
| | | | |
| |Wymiana doświadczeń i poglądów z innymi | | |
| |nauczycielami za pomocą narzędzi: e-mail, | | |
| |forum dyskusyjne, | | |
| |kontakt elektroniczny z rodzicami | | |
| 8. |Wykorzystanie technologii informacyjnej |Na bieżąco |Potwierdzenia w formie wpisów (tematy lekcyjne, |
| |podczas prowadzenia dziennika lekcyjnego, | |oceny, frekwencja oraz inne wymagane dane); |
| |projektowania dyplomów, zaproszeń na | |Potwierdzenia w postaci dyplomów, zaproszeń; wydruki|
| |uroczystości szkolne | |komputerowe |
| 9. |Gromadzenie dokumentacji w postaci |Okres stażu |Potwierdzenia w formie wydruków komputerowych, płyty|
| |biblioteczki multimedialnej | |DVD |
|10. |Zdobywanie materiałów dydaktycznych poprzez |Na bieżąco |Pomoce dydaktyczne; Wydruki komputerowe |
| |Internet | | |
| 11. |Śledzenie stron internetowych pod kątem ofert|Na bieżąco |Zaświadczenia w formie wydruków komputerowych, |
| |szkoleń i innych form doskonalenia zawodowego| |świadectwa potwierdzające udział w szkoleniu |
| |oraz wypełnianie formularzy zgłoszeń na | | |
| |stronach www. | | |
§ 8 ust.1 pkt.2
Realizowanie zadań służących podniesieniu jakości pracy szkoły
| | | | |
|LP. |PODEJMOWANE DZIAŁANIA |TERMIN REALIZACJI |DOWODY REALIZACJI |
| |Prowadzenie zajęć otwartych dla nauczycieli |Okres stażu |Scenariusze zajęć, poświadczenia |
| |stażystów i nauczycieli kontraktowych | | |
| |Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi |Okres stażu |Opracowane i zgromadzone materiały własne, |
| |nauczycielami, udostępnianie wypracowanej | |poświadczenia innych nauczycieli, potwierdzenie |
| |dokumentacji i zgromadzonych pomocy | |pełnionej funkcji |
| |dydaktycznych; pełnienie funkcji opiekuna stażu| | |
| |Prowadzenie szkoleniowych rad pedagogicznych, |Okres ...