Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NA STOPIEŃ AWANSU NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
I.
Informacje personalne
1. Imię i nazwisko nauczyciela: Sylwia Kazimierczak
2. Nauczany przedmiot: język angielski
3. Czas stażu: 1 IX 2011 – 31 V 2014
4. Kompetencje przedmiotowo – metodyczne:
a) Studia licencjackie na kierunku Filologia Angielska Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
b) Studia magisterskie na kierunku Pedagogika Ogólna Uniwersytetu Szczecińskiego
II.
Zadania wynikające z rozporządzenia
1. Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na
celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 1-3 Karty
Nauczyciela - uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub
postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją ( § 8 ust. 2 pkt 1).
Zadania
Formy realizacji
Termin
Dowody realizacji
Poznanie procedur awansu
Zapoznanie się z przepisami prawa
wrzesień 2011 r.
Poprawne sformułowanie:
zawodowego pozwalających
oświatowego dotyczących awansu
ubiegać się o stopień nauczyciela
zawodowego nauczyciela
dyplomowanego.
Przeanalizowanie materiałów dotyczących
awansu zawodowego nauczyciela
publikowanych w internecie i innych
źródłach
Dyskusje i wymiana doświadczeń z
innymi nauczycielami.
wniosku o rozpoczęcie
stażu, planu rozwoju
zawodowego, wniosku o
wszczęcie postępowania
kwalifikacyjnego
2
Odbycie stażu związanego z
Opracowanie planu rozwoju zawodowego
Wrzesień 2011 r.
Plan rozwoju
awansem zawodowym.
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju
Okres stażu
zawodowego,
zawodowego
Dokumenty związane z
realizacja planu rozwoju
zawodowego,
Przygotowanie projektu
Sporządzenie sprawozdania z realizacji
Czerwiec 2014 r.
Sprawozdanie z realizacji
sprawozdania.
planu rozwoju zawodowego.
planu rozwoju
zawodowego.
3
Uczestniczenie w pracach
Praca w zespole języków obcych
Według potrzeb i
Wnioski i sprawozdania z
organów szkoły oraz zespołów
zadaniowych związanych z
harmonogramu
pracy szkoły.
prac zespołu języków
obcych
realizacją podstawowych funkcji
szkoły.
Praca w Zespole ds. Programu
Profilaktycznego, opracowywanie
narzędzi pomiaru.
Systematyczny i aktywny udział w
posiedzeniach Rady Pedagogicznej i
Zespołu Wychowawczego
Pełnienie funkcji członka Szkolnej
Komisji Egzaminacyjnej oraz komisji
konkursowych.
Rozwijanie umiejętności
Przygotowanie uczniów do
Okres stażu
Potwierdzenia osiągnięć
językowych uczniów celem
reprezentowania szkoły w konkursach z
podwyższenia jakości pracy szkoły
języka angielskiego międzygimnazjalnych
i przedmiotowych oraz olimpiad na
zajęciach pozalekcyjnych
uczniów,
Sprawozdania z
konkursów i olimpiad.
4
Zorganizowanie i przeprowadzenie
wewnątrzszkolnych Konkursów „ Mistrza
Gramatyki i Słownictwa Języka
Angielskiego” oraz „Mistrza
Kulturoznawstwa Krajów
Anglojęzycznych” poprzez opracowanie
materiałów na konkursy, regulaminów,
plakatów, terminarzy, dyplomów
Współorganizowanie i przeprowadzenie
wewnątrzszkolnych Konkursów
Lingwistycznych: poprzez opracowanie
materiałów na konkursy, regulaminów,
plakatów, terminarzy, dyplomów
Pomoc uczniom słabym-prowadzenie
cotygodniowych konsultacji dla uczniów
mających kłopoty w nauce języka
angielskiego ...