Dodaj publikację
Autor
Grażyna Dudek
Data publikacji
2014-06-05
Średnia ocena
0,00
Pobrań
369

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie nauczyciela muzyki na stopień nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (docx, 37,7 KB)

Podgląd treści

SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO ZWIĄZANEGO Z UBIEGANIEM SIĘ O AWANS NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2011 r.

Data zakończenia stażu: 31.05.2014 r.

ORGANIZACJA STAŻU

Poznanie procedury awansu zawodowego

Dokonałam analizy przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego:

Karta Nauczyciela Ustawa z dnia 26.01.1982 r. z późniejszymi zmianami Rozdział 3a Awans zawodowy nauczycieli,

Rozporządzenie MENiS z dnia 01.12.2004 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. Nr 260, poz. 2593),

Rozporządzenie MEN z dnia 01. 03.2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. poz. 393).

Złożyłam wniosek do dyrektora szkoły o rozpoczęcie stażu.

Dokonałam analizy dokumentów programowych szkoły:

Statut Szkoły,

Program Wychowawczy,

Program Profilaktyczny,

Wewnątrzszkolny System Oceniania,

Regulaminy.

Zaplanowałam i opracowałam ścieżkę rozwoju zawodowego.

Gromadziłam materiały i dokumenty opisujące moje działania.

Po dokonaniu autorefleksji sporządziłam sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego.

OPIS PRZEPROWADZONYCH DZIAŁAŃ NIEZBĘDNYCH DO UZYSKANIA STOPNIA NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

§ 8 ust. 2 pkt. 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

Podniesienie własnych kompetencji dydaktycznych, wychowawczych i organizacyjnych poprzez udział w różnych formach doskonalenia zawodowego

Doskonalenie zewnętrzne:

„Kształtowanie frazy muzycznej w aspekcie techniki wokalnej i dyrygenckiej w oparciu o wybrane fragmenty Carminy Burana Carla Orffa Hymnu III Tysiąclecia Mirosława Gałęskiego oraz repertuaru „własnego” chóru” (prowadzący prof. H. Tomaszek – Plewa, dr hab. J. Szybalska – Matczak, dr G. Rogala – Szczerek 2011).

„Problemy wykonawcze i dyrygenckie repertuaru końcoworocznego” (indywidualne konsultacje u prof. J. Szybalskiej – Matczak 2012).

„Wybrane problemy wykonawcze literatury chóralnej a cappella współczesnych kompozytorów polskich” (2012)

Konsultacje indywidualne i grupowe z techniki dyrygenckiej, emisji głosu, interpretacji, metodyki. (prowadzący: prof. H. Tomaszek – Plewa, prof. A. M. dr hab. J. Szybalska – Matczak, dr G. Rogala – Szczerek).

„Nareszcie muzyka!” Czyli zmiana „michałka” w przedmiot nauczania (Wydawnictwo Nowa Era 2012).

„W poszukiwaniu muzyki. Człowiek i jego otoczenie jako nieograniczone źródło zdarzeń dźwiękowych” ; prowadzący Jacek Muzioł (2013).

Ogólnopolskie warsztaty chóralne „Problemy emisyjno – interpretacyjne kantaty Saint Nicolas op. 42 B. Brittena i sposoby ich pokonywania w pracy z chórem” (prowadzący dr A. Franków – Żelazny i dr M. Podzielny 2013).

Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Wczesna edukacja muzyczna dzieci jako forma profilaktyki wykluczenia muzycznego” (Akademia Muzyczna 2013).

Warsztaty dla dyrygentów „Problemy emisyjne i interpretacyjne zawarte w piosenkach dla dzieci W. Lutosławskiego z udziałem dr M. Podzielny (2014).

Konsultacje indywidualne dotyczące repertuaru piosenek W. Lutosławskiego do ...