Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Wysocka
Data publikacji
2014-06-05
Średnia ocena
1,00
Pobrań
25

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Karta pracy na poziomie klasy czwartej szkoły podstawowej. Tematyka: zwierzęta, części ciała. Zawiera też ćwiczenia z czasownikiem CAN.
 Pobierz (docx, 316,2 KB)

Podgląd treści

Hot Spot 1 Module 6 wyr.

Podpisz wskazane części ciała.

Podpisz części ciała:

Pogrupuj zwierzęta na ptaki, ssaki, gady i owady.

fly, parrot, crocodile, wolf, stick insect, dolphin, penguin, zebra, turtle, bat, elephant, hamster, guinea pig, lizard,

canary, duck, bear, giraffe, gorilla, monkey, bee, flamingo, ant, butterfly, mouse, snake, chameleon, rat, rabbit.

Birds

Mammals

Reptiles

Insects

Wpisz Do/Can/Are/Have i odpowiedz na pytania.

________ spiders insects? ___________

________ lions got a tail? ___________

________ mice live in your country? ____________

________ penguins fly? ___________

________ giraffes eat leaves? ___________

________ hamsters bite? ___________

________ zebras got webbed feet? ___________

________ crocodiles dangerous? __________

Napisz zdania z czasownikiem „can” (+ - zdanie twierdzące, - zdanie przeczące, ? - pytanie)

Bats / fly (+) ________________________________________

Animals / dance(-) ________________________________________

Kangaroos / jump (?) ________________________________________

Wolves / run (?) ________________________________________

Butterflies / sing (-) ________________________________________

Some birds / sing (+) ________________________________________