Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
|§ 7 ust.2 pkt 1 |
|Umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach. |
|Zadania |Sposób realizacji |Ocena efektywność |
|1. Zapoznanie z procedurą awansu zawodowego. |Zapoznałam się z procedurą awansu zawodowego na stopień nauczyciela |Zadania w Planie Rozwoju Zawodowego zostały opracowane zgodnie |
| |mianowanego analizując treści zawarte w: |z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu. Pozwoliło to w przejrzysty |
| |- rozporządzeniu MEN z dnia 1 marca 2013 (Dz. U 26.03.2013, poz 393) w |sposób skonstruować sprawozdanie z realizacji Planu Rozwoju Zawodowego. |
| |sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli. | |
| |- Ustawie z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Rozdział 3a). | |
| |Sformułowałam wniosek o rozpoczęcie stażu zgodnie z wytycznymi | |
| |zawartymi | |
| |w aktach prawnych. | |
| |Na bazie wcześniej dokonanej autorefleksji skonstruowałam Plan Rozwoju | |
| |Zawodowego na okres stażu. | |
| | | |
|2.Współpraca z opiekunem stażu | | |
| |Nawiązałam współpracę z opiekunem stażu. Wspólnie ustaliliśmy szczegóły| |
| |naszej współpracy, oraz częstotliwość |Dzięki, ścisłej współpracy z opiekunem staż przebiegał sprawniej. Rady i|
| |i formy naszych spotkań. |uwagi opiekuna odnośnie mojej pracy pozwoliły mi określić swoje słabe i |
| | |mocne strony. |
| |Przeprowadzałam zajęcia w obecności opiekuna stażu. Każde z tych zajęć | |
| |zostało przeanalizowane i omówione na osobnym spotkaniu. |Obserwacja prowadzonych przeze mnie zajęć oraz ich omówienie z opiekunem|
| | |pozwoliło mi w znaczący sposób udoskonalić warsztat pracy. |
| | | |
| | | |
| |Obserwowałam zajęcia prowadzone przez opiekuna stażu. | |
| | |Obserwacja sposobu pracy opiekuna podczas zajęć pozwoliła mi udoskonalić|
| | |warsztat pracy. |
| | | |
| |Uczestniczyłam w następujących zewnętrznych formach doskonalenia | |
| |zawodowego: | |
| |- „Trudna miłość- seksualność osób niepełnosprawnych intelektualnie”- | |
|Poszerzanie wiedzy i umiejętności zawodowych samodzielne lub przez |konferencja | |
|udział w różnych formach kształcenia ustawicznego pogłębianie swojej | |Poszerzyłam wiedzę na temat seksualności osób niepełnosprawnych |
|wiedzy i umiejętności zawodowych |- „Nieagresywne sposoby reagowania na zaczepki”- szkolenie |intelektualnie. |
| | | |
| | | |
| |- „Zły dotyk”- rozpoznawanie i interwencja w sprawach wykorzystywania |Wykorzystałam zdobyte wiadomości |
| |seksualnego dziecka- kurs |w trakcie zajęć profilaktycznych z wychowankami. |
| | | |
| | |Zdobyłam wiadomości na temat zjawiska wykorzystywania seksualnego osób |
| | |nieletnich. |
| |- „Rozpoznawanie i interwencja w przypadku dzieci wykorzystywanych | |
| |seksualnie- etap II”- kurs | |
| | | |
| | |Poszerzyłam swoje wiadomości i uzupełniłam je o prawidłowe sposoby |
| | |reagowania w przypadku zgłoszenia prze |
| |- „ I śmiech niekiedy może być nauką”- gry i zabawy wspierające |z podopiecznego wykorzystywania seksualnego. |
| |kształtowanie postaw społecznych.- szkolenie | |
| | |Poszerzyłam swoją wiedzę o nowe gry |
| | |i zabawy. |
| |- „Dekoracje szkolne”- szkolenie | |
| | | |
| | |Zapoznałam się z kreatywnym wykorzystaniem różnorodnych materiałów w |
| | |przygotowaniu dekoracji szkolnych. |
| | | |
| |- „Kiedy dzieci krzywdzą seksualnie dzieci.”- konferencja | |
| | |Uzupełniłam swoje wiadomości na temat przemocy seksualnej wśród |
| | |nieletnich |
| |- Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna- studia podyplomowe GWSH filia|i ich konsekwencji prawnych. |
| |Koszalin | |
| | |Uzupełniłam ...