Dodaj publikację
Autor
Magdalena Chudzyńska
Data publikacji
2014-06-17
Średnia ocena
0,00
Pobrań
51

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju na nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (doc, 106,5 KB)

Podgląd treści


ZESPÓŁ SZKÓŁ W RACIĄŻU

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA UBIEGAJĄCEGO SIĘ O AWANS
NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Imię i nazwisko nauczyciela: mgr Magdalena Chudzyńska
Nauczany przedmiot: matematyka
Okres trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy (01.09.2011r. – 31.05.2014 r.)

|§ 8 ust. 2 pkt 1 |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły; |
| | | | |
|Zadania |Formy i sposoby realizacji |Termin realizacji |Uwagi |
| | | | |
|1. Poznanie procedury awansu |analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego nauczycieli; |w okresie stażu |brak |
|zawodowego oraz doskonalenie wiedzy |udział w szkoleniowych posiedzeniach Rady Pedagogicznej dotyczących zmian w prawie oświatowym; | | |
|dotyczącej prawa oświatowego . |zapoznanie się z przepisami oświatowymi dotyczącymi reformy kształcenia w szkołach ponadgimnazjalnych| | |
| |oraz ich wdrożenie. | | |
| | |rok szkolny 2011/2012, wdrożenie od IX | |
| | |2012r. | |
| | | | |
|2. Współtworzenie zasad funkcjonowania|analiza dokumentów szkoły; |IX 2011r. |brak |
|szkoły. |udział w ewaluacji i aktualizacji dokumentacji szkoły, uwzględniającej wszystkie zmiany w przepisach |w okresie stażu | |
| |oświatowych. | | |

| | | | |
|3. Doskonalenie warsztatu i metod |aktywny udział w różnych formach doskonalenia zawodowego (kursach , szkoleniach, itp.), adekwatnych|w okresie stażu |brak |
|pracy, poszerzanie wiedzy i |do potrzeb własnych i szkoły; | | |
|umiejętności. |studiowanie czasopism i literatury fachowej, w tym korzystanie z informacji dostępnych na portalach| | |
| |edukacyjnych; | | |
| |wymiana doświadczeń z innymi nauczycielami matematyki; | | |
| |poszukiwanie i wdrażanie nowych metod aktywizujących uczniów na lekcjach matematyki. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|4. Diagnozowanie i badanie |przeprowadzanie ankiet ułatwiających uczniom samoocenę zdobywanych umiejętności; |w okresie stażu |brak |
|umiejętności uczniów. |przeprowadzanie sprawdzianów diagnozujących z matematyki; | | |
| | |V/VI każdego roku szkolnego |brak |
| | | | |
|4. Udział w organizacji i |przeprowadzenie w szkole Międzynarodowego Konkursu Kangur Matematyczny. |w okresie stażu |pod warunkiem zebrania grupy |
|przeprowadzenie konkursu | | |chętnych uczniów |
|przedmiotowego. | | | |
| | | | |
|5. Przygotowanie uczniów do egzaminu |prowadzenie zajęć powtórzeniowych w klasie maturalnej; |w okresie stażu |zgodnie z harmonogramem |
|maturalnego z matematyki. |prowadzenie zajęć wyrównawczych; | | |
| |sprawdzenie próbnych prac maturalnych oraz opracowanie i analiza wyników. | | |
| | | | |
|6. Indywidualizacja procesu |konstruowanie odpowiednich zadań z matematyki przeznaczonych dla uczniów chętnych do dodatkowej |w okresie stażu |brak |
|nauczania. |pracy, jak również uczniów słabszych; | | |
| |dostosowanie metod nauczania do potrzeb uczniów. | | |
| | | | |
|7. Współpraca z wychowawcami innych |praca w szkolnym zespole wychowawczym; |w okresie stażu |brak |
|klas. |przekazywanie wychowawcom własnych obserwacji dotyczących wyników w nauce bądź zachowania ich | | |
| |wychowanka. | | |
| | | | |
|8. Pełnienie funkcji wychowawcy |sprawowanie opieki nad przydzielona klasą; |w okresie stażu |brak |
|klasowego. |organizowanie wycieczek, imprez klasowych; | | |
| |rozwiązywanie problemów wychowawczych poprzez rozmowy z uczniami, współpracę z pedagogiem szkolnym | | |
| |i rodzicami; | | |
| |współpraca z rodzicami (zebrania, spotkania indywidualne, itp ...