Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Stodulska
Data publikacji
2014-06-23
Średnia ocena
0,00
Pobrań
26

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Zajęcia świetlicowe dla klas I-III z języka angielskiego.
 Pobierz (doc, 58,0 KB)

Podgląd treści

ROZKŁAD MATERIAŁU – ZAJĘCIA ŚWIETLICOWE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA UCZNIÓW KLAS I – VI

Moduł 1 ‘At home’ ’W domu’
Zajęcia 1.: - prezentacja filmu video pt. „Happy houses”,
- rozmowa na temat słownictwa i struktur językowych, które pojawiły się w filmie,
- dzieci wykonują model domu i opisują go.

Zajęcia 2.: - nazwy pomieszczeń w domu: bedroom, bathroom, living room, kitchen, garden, członkowie rodziny,
- opisujemy domy i przedmioty znajdujące się w nim, ogród i styl życia w różnej wielkości miejscowościach oraz w różnych krajach,
- dzieci wykonują plakat przedstawiający ich wymarzony dom.
- konsultacje dla chętnych uczniów mających problemy z językiem angielskim.

Zajęcia 3.: - prezentacja, gry i zabawy z wykorzystaniem materiału DVD utrwalającego omawiane słownictwo,
- nauka piosenki,
- ćwiczenia utrwalające słownictwo dotyczące domu, domowników oraz jego otoczenia,
- ćwiczenia utrwalające użycie zaimków osobowych.

Moduł 2 ‘My birthday’ ‘Moje urodziny’
Zajęcia 1.:- prezentacja filmu video pt. „Happy birthday”,
- rozmowa na temat słownictwa i struktur językowych, które pojawiły się w filmie,
- dzieci wykonują kartkę urodzinową według własnego pomysłu wykorzystując poznane słownictwo i struktury językowe.

Zajęcia 2.: - przypomnienie liczebników w zakresie 1- 20 oraz słownictwa dotyczącego prezentów,
- opisujemy sposób świętowania urodzin w różnych krajach,
- wykonanie papierowych nakładek na palce z poszczególnymi cyframi
(1 – 10) i nauka piosenki z wykorzystaniem nakładek.
- konsultacje dla chętnych uczniów mających problemy z językiem angielskim.

Zajęcia 3.: - prezentacja, gry i zabawy z wykorzystaniem materiału DVD utrwalającego omawiane słownictwo,
- nauka piosenki,
- ćwiczenia utrwalające słownictwo dotyczące liczb w zakresie 1 – 20 oraz słownictwa dotyczącego prezentów,
- ćwiczenia utrwalające odmianę czasownika „być” w liczbie pojedynczej i mnogiej.

Moduł 3 ‘- Moduł 3 ‘Halloween’
Zajęcia 1.: - prezentacja filmu na temat Hallooween w języku angielskim,
- rozmowa na temat słownictwa, struktur językowych oraz zwyczajów, które pojawiły się w filmie,
- ćwiczenia utrwalające słownictwo związane z popularnym świętem,
- nauka piosenki,
- dzieci wykonują lampion z dyni lub straszną maskę.

Moduł 4 ‘My body’ ‘ Moje ciało’
Zajęcia 1.: - prezentacja filmu video pt. „Numbers” utrwalającego zastosowanie liczebników oraz słownictwo dotyczące części ciała,
- rozmowa na temat słownictwa i struktur językowych, które pojawiły się w filmie,
- wykonywanie maski Nessie lub Yeti (wycinanie
i kolorowanie).

Zajęcia 2.: - przypomnienie słownictwa dotyczącego części ciała,
- skarżenie się na drobne dolegliwości: My [tummy/leg/itd.] hurts.;
- wyrażanie bólu: Ouch!;
- zadawanie pytania: What’s the matter?,
- nauka piosenki pt. „Head, shoulders, kenes and toes”,
- gra „rysowanie twarzy”,
- dzieci projektują własnego potwora,
- konsultacje dla chętnych uczniów mających problemy z językiem angielskim.

Zajęcia 3.:- prezentacja, gry i zabawy z wykorzystaniem materiału DVD utrwalającego omawiane słownictwo,
- nauka piosenki Pt. „Clap your hands ...