Dodaj publikację
Autor
Paweł Bochra
Data publikacji
2014-06-24
Średnia ocena
0,00
Pobrań
142

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Ocena niedostateczna - uzasadnienie. Szablon ułatwiający nauczycielowi przedstawienie sytuacji ucznia zagrożonego otrzymaniem oceny niedostatecznej. Szablon składa się z trzech części: uzasadnienie oceny niedostatecznej, działania nauczyciela w trakcie procesu nauczania oraz wnioski do dalszej pracy z uczniem.
 Pobierz (doc, 29,0 KB)

Podgląd treści


imię, nazwisko ucznia ……………………………………….. klasa …………..
przedmiot ……………………

UZASADNIENIE OCENY NIEDOSTATECZNEJ

( częste nieobecności na lekcji
( unikanie prac pisemnych
( niewykonywanie prac domowych
( brak pracy na lekcji
( nieopanowanie przez ucznia wymagań na ocenę dopuszczającą z prac pisemnych
( brak aktywnego udziału w lekcji
( nieobecność intelektualna na lekcji
( odmawianie odpowiedzi ustnej
( niewykorzystanie oferowanych przez nauczyciela form pomocy – prace dodatkowe
( niepodejmowanie lub negatywny wynik z proponowanych przez nauczyciela form poprawy oceny

inne
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

DZIAŁANIA NAUCZYCIELA W TRAKCIE PROCESU NAUCZANIA

Nauczyciel na bieżąco informował ucznia o jego ocenach oraz zachęcał do podjęcia wysiłku mającego na celu poprawienie ocen. Uczeń był zachęcany do pracy na lekcji. Nauczyciel informował ucznia o przewidywanych pracach pisemnych. Uczeń otrzymał szansę poprawy oceny niedostatecznej. Sprawdzian wiadomości z większej partii materiału poprzedzony był powtórzeniem i utrwaleniem wiadomości. Wychowawca klasy i rodzic został poinformowany o zagrożeniu ucznia oceną niedostateczną.

inne
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY Z UCZNIEM

( motywowanie uczniów do bardziej systematycznej pracy
( częste kontakty nauczyciela z wychowawcą klasy
( regularna współpraca nauczyciela, wychowawcy i rodziców
□ zachęcanie ucznia do aktywnego udziału w lekcji
□ organizacja dodatkowych zajęć wyrównawczych

inne
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

.........................................................
podpis nauczyciela