Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
imię, nazwisko ucznia ……………………………………….. klasa …………..
przedmiot ……………………
UZASADNIENIE OCENY NIEDOSTATECZNEJ
( częste nieobecności na lekcji
( unikanie prac pisemnych
( niewykonywanie prac domowych
( brak pracy na lekcji
( nieopanowanie przez ucznia wymagań na ocenę dopuszczającą z prac pisemnych
( brak aktywnego udziału w lekcji
( nieobecność intelektualna na lekcji
( odmawianie odpowiedzi ustnej
( niewykorzystanie oferowanych przez nauczyciela form pomocy – prace dodatkowe
( niepodejmowanie lub negatywny wynik z proponowanych przez nauczyciela form poprawy oceny
inne
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
DZIAŁANIA NAUCZYCIELA W TRAKCIE PROCESU NAUCZANIA
Nauczyciel na bieżąco informował ucznia o jego ocenach oraz zachęcał do podjęcia wysiłku mającego na celu poprawienie ocen. Uczeń był zachęcany do pracy na lekcji. Nauczyciel informował ucznia o przewidywanych pracach pisemnych. Uczeń otrzymał szansę poprawy oceny niedostatecznej. Sprawdzian wiadomości z większej partii materiału poprzedzony był powtórzeniem i utrwaleniem wiadomości. Wychowawca klasy i rodzic został poinformowany o zagrożeniu ucznia oceną niedostateczną.
inne
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY Z UCZNIEM
( motywowanie uczniów do bardziej systematycznej pracy
( częste kontakty nauczyciela z wychowawcą klasy
( regularna współpraca nauczyciela, wychowawcy i rodziców
□ zachęcanie ucznia do aktywnego udziału w lekcji
□ organizacja dodatkowych zajęć wyrównawczych
inne
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
.........................................................
podpis nauczyciela