Dodaj publikację
Autor
Beata Białkowska
Data publikacji
2014-07-28
Średnia ocena
0,00
Pobrań
30

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego. Nauczany przedmiot: język polski. Szkoła: gimnazjum
 Pobierz (docx, 16,6 KB)

Podgląd treści

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego

Imię i nazwisko: mgr Beata Białkowska

Ur. 5.11. 1984r w Grójcu

Szkoła: PG im. Jana Pawła II w Adamowie

Okres stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Czas trwania stażu: 01.09.2010r. – 31. 05. 2013r.

RODZAJ DZIAŁAŃ I PRZEDSIĘWZIĘĆ WYNIKAJĄCYCH Z ROZPORZĄDZENIA MEN z 01.12.2004r.

FORMA REALIZACJI

DOWODY REALIZACJI

TERMNY REALIZACJI

I § 7.2.1 Umiejętność organizacji i doskonalenia własnego warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach   1. Poznanie procedury awansu zawodowego 2. Współpraca z opiekunem stażu 3. Udział w wewnątrzszkolnych oraz zewnątrzszkolnych szkoleniach nauczycieli 4. Tworzenie własnego warsztatu pracy

5. Rozwijanie możliwości intelektualnych uczniów

6. Diagnozowanie osiągnięć uczniów

- analiza przepisów prawa oświatowego oraz publikacji dotyczących awansu zawodowego   - ustalenie terminów spotkań, uczestnictwo w zajęciach prowadzonych przez opiekuna oraz prowadzenie zajęć w jego obecności   - uczestnictwo w radach szkoleniowych szkoły, - udział w konferencjach metodycznych i warsztatach  

- opracowywanie scenariuszy zajęć, pomocy dydaktycznych, stosowanie aktywnych metod nauczania oraz narzędzi sprawdzania i oceniania uczniów  

- prowadzenie pozalekcyjnych zajęć fakultatywnych oraz koła polonistycznego  - opracowanie testów diagnozujących  

- opracowanie planu rozwoju zawodowego  

- określenie zasad współpracy, arkusze obserwacji zajęć, scenariusze zajęć  

- listy obecności, notatki - zaświadczenia, certyfikaty   - przykładowe scenariusze, pomoce dydaktyczne, wymagania na poszczególne oceny  

- dziennik zajęć pozalekcyjnych  

- przykładowe testy diagnozujące

cały okres stażu

cały okres stażu

maj 2011, październik 2011, maj 2012

cały okres stażu

wrzesień 2010-czerwiec 2011

wrzesień, październik 2010.

II §7.2.2 Umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów społecznych i cywilizacyjnych 1. Współpraca z pedagogiem szkolnym, z wychowawcami klas 2. Praca z uczniem zdolnym oraz mającym problemy w nauce

3. Organizacja czasu wolnego uczniów

4. Włączanie się w życie szkoły

- rozwiązywanie problemów wychowawczych uczniów, udział w pracach zespołu wychowawczego - zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze oraz zajęcia koła polonistycznego

- Zdobywanie wiedzy o rozwoju uczniów, współpraca z ich rodzicami- organizacja wycieczek, wyjść oraz spotkań, sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek, imprez i wyjść pozaszkolnych- konkursy szkolne, przygotowanie uczniów do konkursów i akademii,

-uczestnictwo w obrzędach i świętach narodowych, religijnych i szkolnych. 

- notatki, wpisy w dzienniku lekcyjnym

- dzienniki zajęć

- notatki własne

- karty wycieczek, notatki w dzienniku

- protokoły z konkursów, dzienniki pozalekcyjne, wpisy do dzienników

- wpisy do dzienników

cały okres stażu

wrzesień 2010-czerwiec 2011

cały okres stażu

listopad 2010, luty 2010

listopad 2010, grudzień 2010, kwiecień 2011

cały okres stażu

III §7.2.3 Umiejętność wykorzystania w swojej pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej 1. Opracowywanie różnych narzędzi pomiaru ...