Dodaj publikację
Autor
Marzena Cygert
Data publikacji
2014-08-11
Średnia ocena
0,00
Pobrań
11

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

"Noc na wyspie tańczących Bamboszy" Cele : · Dostarczenie Rodzicom radości podczas wspólnej zabawy · Integracja uczestników balu · Kształtowanie umiejętności poruszania się w rytmie muzyki · Rozbudzanie ciekawości i wyobraźni
 Pobierz (docx, 17,6 KB)

Podgląd treści

"Noc na wyspie tańczących Bamboszy"

Cele :· Dostarczenie Rodzicom radości podczas wspólnej zabawy· Integracja uczestników balu· Kształtowanie umiej setności poruszania się w rytmie muzyki· Rozbudzanie ciekawości i wyobraźni

Przebieg:

1. POLONEZ

2. Powitanie uczestników balu

3. Nocny stragan – czyli przebieranie się

4. Pokaz strojów nocnych i bamboszy

5. Odczytanie listu z butelkiJedna z nauczycielek prowadzących noc dla rodziców zwraca uwagę Rodziców na leżącą w kącie sali butelkę, w której znajduje się list. Czyta list, w którym król wyspy Tańczące Bambosze zaprasza wszystkich Rodziców do swojego roztańczonego królestwa.Uczestnicy nocy wsiadają do samolotu.

6. Samolot (pedagogika zabawy) – podróż lotnicza na wyspę wg podanych instrukcji.

7. Powitanie według zwyczajów panujących na wyspie.Po wylądowaniu Rodzice witają się według zwyczajów panujących na wyspie różnymi częściami ciała np. kolanami, łokciami, stopami itd. , w rytmie muzyki dyskotekowej

8. Zwiedzanie wyspy – Rodzice poruszają się w rytmie melodii Lambada. Zatrzymują się przy palmie.· Odczytanie wiadomości zapisanej na pierwszej palmie:Aby pójść dalej musicie zatańczyć ulubiony taniec mieszkańców wyspy czyli Makarenę.Po wykonaniu tańca Rodzice dalej zwiedzają wyspę

9. Zwiedzanie wyspy – w rytmie Lambady. Po chwili tańca Rodzice znów zatrzymują się przy palmie.· Odczytanie wiadomości zapisanej na drugiej palmieWykonaj taniec z kokoso - balonami.Rodzice dobierają się parami i tańczą tak, aby balon był między kolanami, łydkami, brzuchami itd.np w rytmie „Ciułała”.Na zakończenie tańca Rodzice przebijają kokoso-balony a następnie wyruszają na dalsze zwiedzanie wyspy.

10. Zwiedzanie wyspy przy dźwiękach Lambady. Po czym rodzice zatrzymują się przy kolejnej palmie.· Odczytanie wiadomości znajdującej się na trzeciej palmieUwaga magiczne miejsce - podczas tańca możecie zostać w coś zamienieniPodczas tańca Rodzice naśladuja sposób poruszania się różnych zwierząt: słonia, małpy i kangura (wg instrukcji „głosu” – „głosem” króla wyspy jest nauczycielka schowana za kurtynę). Następnie Rodzice tworzą „węża” i opuszczają magiczne miejsce.Niespodziewanie pojawia się król wyspy (duża pluszowa figurka lwa). Na szyi ma przyczepioną kartkę z informacją: „Mam dla was niespodziankę, ale najpierw musicie zatańczyć”

11.Taniec dla króla wyspy - Rodzice tańczą wokół pluszowej figurki przy dźwiękach „Mambo 5”

12.Poczęstunek w sali

13. Po krótkiej przerwie tańce przy muzyce : „Kaczuchy”, „Czarne oczy”, „Aserehe” itp.

14."Wyścigi rodzin”Dwie drużyny, każda składająca się z siedmiu osób – , zasiadły na krzesłach plecami do siebie. W każdym zespole wyznaczono role: Mamy, Taty, Babci, Dziadka, Córki, Synka oraz Psa. Zadaniem uczestników było uważne słuchanie tekstu prezentowanego przez Wodzirejkę. Pojawiająca się nazwa postaci była sygnałem do obiegnięcia rzędu krzeseł swojego zespołu. Wygrana to punkty i lizaki dla całej drużyny ...