Dodaj publikację
Autor
Magdalena Nowak
Data publikacji
2014-08-25
Średnia ocena
0,00
Pobrań
11

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Ankieta do nauczycieli na temat eliminowania zagrożeń.
 Pobierz (doc, 36,0 KB)

Podgląd treści


Ankieta do nauczycieli „Działania mające na celu eliminowanie zagrożeń oraz wzmacnianie pozytywnych zachowań”

1. Czy dostrzega Pani problemy wychowawcze w przedszkolu

• Tak

• Nie

2. Jeżeli tak to, jakie……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3. Czy dzieci znają i przestrzegają reguł dobrego zachowania w przedszkolu

• Tak

• Nie

4. Jakie niepożądane zachowania zdarzają się Pani zdaniem najczęściej?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

5. Czy podejmowane są działania wychowawcze mające na celu eliminowanie zagrożeń oraz wzmacnianie właściwych zachowań? Jakie to są działania?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

6. W jaki sposób komunikowane jest uczniom, jakich zachowań się od nich oczekuje ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

7. W jaki sposób radzi sobie Pani z eliminowaniem złych zachowań w grupie………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

8. Jakie zna Pani techniki wzmocnień pozytywnych………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

9. Jak Pani ocenia poszczególne z nich…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

10. Czy podejmowane przez Panią działania przynoszą pożądany efekt wychowawczy?

• Tak

• Nie

11. Co Pani zdaniem może zrobić przedszkole by zwiększyć poczucie bezpieczeństwa ( czy działania wychowawcze stosowane w przedszkolu wymagają modyfikacji)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………