Dodaj publikację
Autor
Aleksandra Szczepaniak-Smulczyk
Data publikacji
2014-10-20
Średnia ocena
0,00
Pobrań
11

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej dla grupy V SŁONECZKA na okres 22-26.09.2014 r. Temat: Co robią zwierzęta jesienią?
 Pobierz (doc, 91,5 KB)

Podgląd treści


PLAN PRACY DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZEJ DLA GRUPY V „SŁONECZKA” NA OKRES 22-26.09.2014r.

TEMAT: CO ROBIĄ ZWIERZĘTA JESIENIĄ?

|DATA |AKTYWNOŚĆ I DZIAŁALNOŚĆ DZIECI |CELE OPERACYJNE |P.P. |UWAGI |
|Poniedziałek | |- wykorzystuje w zabawach różne zabawki |4, 1,5 | |
|22.09.2014 |Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Zabawa ruchowa „Wiewiórki do dziupli”. Ocena dyżurów w minionym tygodniu, wybór |- poprawne wykonuje czynności zawierające się w obowiązkach | | |
| |nowych dyżurnych. Zestaw ćwiczeń porannych nr IV. |dyżurnego | | |
| | |- wyodrębnia w słowach sylaby |14 | |
| |„Leśne odgłosy” – praca z obrazkiem. Wymienianie nazw zwierząt żyjących w lesie. Podział nazw zwierząt na sylaby – |- wyodrębnia w słowach głoski w nagłosie i wygłosie z pomocą | | |
| |określanie głoski w nagłosie i wygłosie. Wskazywanie obrazków zwierząt, które zasypiają przed zimą. Naśladowanie leśnych |n-la lub samodzielnie | | |
| |odgłosów w grupach – cicho – głośno. „Lis i zajączki” – zabawa ruchowa orientacyjno – porządkowa. |- słucha baśni | | |
| | |- przestrzega zasad korzystania z książek | | |
| |Wyjście do biblioteki dla dzieci – udział w lekcji bibliotecznej. | | | |
| |Zajęcia z religii. Zajęcia z języka angielskiego. | | | |
| | |- ogląda drzewa, nazywanie je; |12 | |
| |Spacer do ogrodu przedszkolnego – obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie. |- wyjaśnia zjawisko usychania liści | | |
| |Czytanie bajki wybranej przez dzieci z kącika książki. Zabawa dydaktyczna „Dzień i noc” ( zwracanie uwagi na cykliczność |- słucha czytanej przez n-la bajki |14 | |
| |występowania dnia i nocy. Segregowanie obrazków „Co pasuje do nocy, a co do dnia?”.Zabawa orientacyjno – porządkowa „Dzień |- dostrzega rytmiczną organizację czasu w stałych następstwach |13 | |
| |i noc”. |dnia i nocy | | |
| |Doskonalenie wykonywania czynności samoobsługowych. |- kulturalnie spożywa posiłki |2 | |
| |„Gimnastyka buzi i języka” z wykorzystaniem wiersza T. Rybickiego „Tysiąc twarzy, tysiąc min”. „Lis i zajączki” – zabawa |- ćwiczy narządy artykulacyjne z wykorzystaniem krótkich |3, 1, 10 | |
| |ruchowa orientacyjno – porządkowa. Budowanie z klocków drewnianych dowolnych budowli – praca w grupach. Zabawy dowolne |tekstów | | |
| |dzieci w wybranych kącikach edukacyjnych – rozwijanie umiejętności współdziałania z innymi dziećmi. |- buduje różne konstrukcje w grupie | | |
| | |- współdziała podczas zabaw z innymi dziećmi | | |

|DATA |AKTYWNOŚĆ I DZIAŁALNOŚĆ DZIECI |CELE OPERACYJNE |P.P. |UWAGI |
|Wtorek | |- bawi się zgodnie ze swoimi zainteresowaniami |1, 3, 5 | |
|22.09.2014 |Zabawy dowolne w kącikach edukacyjnych. |- poprawnie wskazuje części ciała | | |
| |Zabawa ruchowa „Wiewiórki do dziupli”. Zabawa ze śpiewem „Pokarz Kasiu gdzie masz …”. |- uczestniczy w zabawach: orientacyjno-porządkowych, dużych | | |
| |Zestaw ćwiczeń porannych nr IV. |grup mięśniowych, z elementem równowagi, czworakowania, | | |
| | |podskoków | | |
| |„Leśne rachunki” – ćwiczenia w liczeniu. Segregowanie kasztanów, żołędzi, szyszek, porównywanie liczby owoców. Zabawa ruchowa |- |13,9 | |
| |„Zbieramy kasztany”. „Jesienny obrazek” – malowanie farbami plakatowymi za pomocą żołędzi i kasztanów. |- posługuje się liczebnikami od jeden do sześć w aspektach | | |
| |Zabawa ruchowa orientacyjno – porządkowa ...