Dodaj publikację
Autor
Magdalena Felińska
Data publikacji
2014-11-03
Średnia ocena
0,00
Pobrań
13

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego na stopień nauczyciela dyplomowanego z języka polskiego.
 Pobierz (doc, 118,5 KB)

Podgląd treści

LP. |
ZADANIA |
FORMY
REALIZACJI |
TERMIN |
DOWODY
REALIZACJI | |
| |
|Czynności organizacyjne |
|1. |Zapoznanie |Przegląd i analiza stosownych przepisów |VIII 2014 | Rejestr wybranych |
| |z procedurą awansu |z zakresu prawa oświatowego dotyczących | |ustaw i rozporządzeń |
| |zawodowego |awansu zawodowego nauczycieli. | |z zakresu prawa |
| |na stopień nauczyciela | | |oświatowego. |
| |dyplomowanego |Śledzenie nowości w prasie | | |
| | |nauczycielskiej i portalach |na bieżąco |Orientacja |
| | |internetowych. | |w zmianach i posiadanie |
| | | | |aktualnych wiadomości. |
| | |Złożenie do Dyrektora Szkoły wniosku o | | |
| | |rozpoczęcie stażu. |IX 2014 |Poprawnie sformułowany |
| | | | |wniosek o rozpoczęcie |
| | |Opracowanie projektu Planu rozwoju | |stażu. |
| | |zawodowego. | |Projekt Planu rozwoju |
| | | | |zawodowego |
| | | | |zatwierdzony przez |
| | | | |Dyrektora Szkoły. |
|2. |Dokumentowanie realizacji|Gromadzenie dokumentacji |okres stażu | Zaświadczenia, opracowane materiały |
| |Planu rozwoju zawodowego |potwierdzającej realizację planu rozwoju| | |
| | |zawodowego | | |
| | |i podwyższanie kwalifikacji. | | |
|3. |Sprawozdanie |Przegląd zgromadzonych materiałów, opis |V/VI 2017 | Opis i analiza |
| |z realizacji Planu |i analiza podjętych działań z | |konkretnych zadań, |
| |rozwoju zawodowego |uwzględnieniem ewaluacji. | |sprawozdanie, |
| | | | |ocena dorobku |
| | |Przygotowanie sprawozdania | |zawodowego. |
| | |z realizacji zatwierdzonego Planu | | |
| | |rozwoju zawodowego i uzyskanie | | |
| | |pozytywnej oceny dorobku zawodowego. | | |
|§ 8 ust. 2 pkt 1 |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej |
|na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej |
|i podniesienie jakości pracy szkoły |
|1. |Doskonalenie kompetencji |Aktywny udział w różnych formach |Cały okres stażu | Zaświadczenia |
| |zawodowych |doskonalenia zawodowego adekwatnych | |z odbytych szkoleń, |
| |i warsztatu pracy |do potrzeb i zainteresowań nauczyciela. | |kursów, warsztatów |
| | | | |i konferencji. |
| | |Wykorzystanie zdobytej wiedzy | | |
| | |i umiejętności w procesie podnoszenia | | |
| | |jakości pracy szkoły. | | |
|2. |Przeprowadzenie analizy |Zdiagnozowanie potrzeb |2014/2015 | Formularze ankiet, |
| |własnej pracy w celu |i oczekiwań młodzieży. | |analiza wyników, |
| |oceny skuteczności |Opracowanie i przeprowadzenie ankiety | |wnioski dotyczące |
| |podejmowanych działań |ewaluacyjnej na temat satysfakcji z |2014/2015 |ewentualnej modyfikacji |
| |dydaktycznych |poziomu nauczania | |pracy. |
| | |języka polskiego. | | |
|3. |Mobilizowanie uczniów |Przygotowanie uczniów |okres stażu | Podziękowania, |
| |do poszerzenia wiedzy, |do olimpiad i konkursów | |dyplomy, prace |
| |czyli praca |przedmiotowych na różnych szczeblach. | |młodzieży, notatki |
| |z uczniem zdolnym | | |prasowe. |
| | |Inicjowanie i organizacja szkolnych oraz| | |
| | |międzyszkolnych konkursów | | |
| | |humanistycznych. | | |
|4. |Kreowanie pozytywnego |-organizowanie imprez szkolnych na rzecz|w okresie stażu | Fotografie, artykuły prasowe, |
| |wizerunku szkoły |środowiska lokalnego i imprez z udziałem| |scenariusze imprez, zdjęcia |
| |w środowisku lokalnym |rodziców | | |
| | |-zapraszanie np. przedstawicieli władz | | |
| | |na organizowane przez szkołę imprezy | | |
|5. |Poszerzenie wiedzy |Zespołowe opracowywanie wyników |Na sierpniowej radzie-| graficzne opracowanie |
| |i umiejętności |sprawdzianu po klasie VI i prezentowanie|co roku |wyników i ustalenie wniosków |
| |w zakresie podejmowania |ich na posiedzeniach Rady Pedagogicznej | |do dalszej pracy, |
| |działań na rzecz | | | |
| |podwyższenia jakości | | | |
| |pracy szkoły | | | |
|6. |Praca z młodzieżą |Prowadzenie dodatkowych zajęć |okres stażu | Dzienniki zajęć |
| |w ramach zajęć ...