Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
bozena144, 2017-01-19, ocena:
Bardzo przydatne .
marzenajago, 2023-02-02, ocena:
A te wnioski to w jakim celu?
Sprawozdanie z pracy dydaktycznej
klasa I„b”
I semestr, rok szkolny 2014/2015
Wychowawca klasy:
Ilość uczniów14. Średnia frekwencja wyniosła:
Informacja o realizacji programu nauczania: program jest realizowany z godnie z podstawą programową.
Klasa I „b” liczy 14 uczniów 4-dziewczynki i 10 chłopców.
Uczniowie są mili, weseli i koleżeńscy, chętnie sobie pomagają. Niekiedy rozbrykani ale na lekcjach pracowici i zdyscyplinowani.
Klasa jest zróżnicowana pod względem intelektualnym i ogólnego rozwoju.
6 uczniów wyróżnia się ze względu na posiadane umiejętności w zakresie czytania, liczenia, logicznego myślenia, rozumienia świata. Zawsze chętnie wykonują dodatkowe prace domowe. Uczniowie wyróżniający się:
1.
2.
Jest też: ................, która świetnie liczy, ma rozbudowane wypowiedzi, ale duże trudności z czytaniem i zapamiętywaniem.
Pozostali uczniowie przejawiają różne problemy w zakresie zdobywania umiejętności czytania, liczenia, wiedzy o świecie i normach społecznych. 6 z nich uczęszcza na zajęcia zdw.
Uczeń – ......................... - posiada orzeczenie o upośledzeniu w stopniu lekkim z Poradni Psychologiczno Pedagogicznej w Radomsku. Uczeń ten nie zna liter, w związku z tym nie czyta, zna niektóre cyfry, nie potrafi jednak wykonywać działań matematycznych. Kontakt z rodzicami (tatą) jest bardzo dobry. Zgodnie z zaleceniami poradni uczeń uczęszcza na zajęcia zespołu dydaktyczno- wyrównawczego i zajęcia logopedyczne. Uczeń jest chwalony za niewielkie osiągnięcia. Wymagania edukacyjne zostały dostosowane do możliwości ucznia poprzez zadawanie mniejszej ilości pracy i tempa pracy. Prowadzono ćwiczenia usprawniające i rozwijające funkcje wzrokowe, słuchowe i grafomotoryczne.
Uczennica .................../ w ramach KN art. 42 / realizuje indywidualny program wspierania rozwoju dziecka z zaburzonym rozwojem percepcji słuchowej, wzrokowej, mowy oraz sprawności grafomotorycznej. Realizacja programu przynosi efekty, jednak współpraca z domem jest utrudniona. Uczennica uczęszcza również na zajęcia logopedyczne.
Wnioski do pracy z klasą w II semestrze roku szkolnego:
1. Kontynuować sprawdzone formy pracy.
2. Utrzymywać i pogłębiać dobry kontakt z rodzicami.
3. Rozmawiać stale na temat kultury dobrego zachowania się ucznia w szkole, na lekcjach z innymi nauczycielami, podczas przerw międzylekcyjnych.