Dodaj publikację
Autor
Grażyna Roztocka
Data publikacji
2015-03-10
Średnia ocena
0,00
Pobrań
8

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego.
 Pobierz (doc, 68,0 KB)

Podgląd treści


Zatwierdzam do realizacji

..Syców 12.09.2008.r..... ................................................. miejscowość, data

podpis i pieczęć dyrektora szkoły

| |
| |
| |
| |
|PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO |
|NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO |
| |
| |
|....GRAŻYNA ROZTOCKA-SOROKO........ |
|(imię i nazwisko nauczyciela) |
| |
|. ..mgr Lidia Maciej...... |
|(imię i nazwisko opiekuna stażu) |
| |
| |
| |
|...01.09.2008................. .....01.06.2011.................... |
|data rozpoczęcia stażu przewidywana data zakończenia stażu |
| |
|Cel podstawowy podejmowanego stażu: uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego. |

| | | |
|PLANOWANIE DZIAŁANIA UMOŻLIWIAJĄCE SPEŁNIENIE DANEGO WYMAGANIA |TERMIN REALIZACJI |POTWIERDZENIE REALIZACJI OKREŚLONEGO DZIAŁANIA |
| | | |
|Umiejętność organizacji i doskonalenia własnego warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania | | |
|ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach. | | |
| | | |
|Organizacja i doskonalenie własnego warsztatu pracy: | | |
| | | |
|*Opracowanie rozkładów zajęć na dany semestr z uwzględnieniem bazy szkoły, poziomu klasy(wprowadzanie korekt i wyciąganie |sierpień-wrzesień, | |
|wniosków po każdym semestrze). |styczeń-luty |Zaświadczenie przewodniczącego zespołu, |
| |sierpień | |
|*Zapoznanie się z programem nauczania realizowanym w szkole i współpraca przy ewaluacji programu. | | |
| | | |
|*Tworzenie i modyfikowanie własnego warsztatu pracy, budowanie bazy materiałów dydaktycznych, zadań, sprawdzianów, itp. |systematycznie | |
| | |Autorskie opracowanie sprawdzianów, testów, diagnoz, |
|*Analiza sprawdzianów , konstruowanie własnych narzędzi pomiaru dydaktycznego. | |konkursów szkolnych z fizyki, |
| |systematycznie | |
|*Gromadzenie i aktualizowanie własnej biblioteki przedmiotu (ciekawe zadania, scenariusze lekcji itp.). | |Wybrane materiały, |
| |systematycznie | |
|*Organizowanie zaplecza samodzielnie przygotowanych trwałych środków dydaktycznych (opracowane testy, tablice poglądowe itp.)| | |
| | |Wybrane materiały, |
|*Prowadzenie lekcji hospitowanych przez opiekuna stażu, dyrektora szkoły i inne osoby, wyciąganie wniosków oraz ich |systematycznie | |
|uwzględnianie podczas dalszej pracy. | | |
| | |Konspekty lekcji z wnioskami, |
| |systematycznie | |
| | | |
|PLANOWANIE DZIAŁANIA UMOŻLIWIAJĄCE SPEŁNIENIE DANEGO WYMAGANIA |TERMIN REALIZACJI |POTWIERDZENIE REALIZACJI OKREŚLONEGO DZIAŁANIA |
| | | |
|*Hospitowanie zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu oraz innych nauczycieli oraz wyciąganie wniosków przydatnych we własnej|systematycznie |Konspekty lekcji z wnioskami, |
|pracy. | | |
| | | |
|*Uczestnictwo w formach doskonalenia zawodowego dotyczącego monitorowania osiągnięć edukacyjnych uczniów. |wg. potrzeb |Zaświadczenie o ukończeniu kursu |
| | | |
|*Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego | | |
| |systematycznie |Sprawozdanie z realizacji |
|*Organizacja pracowni przedmiotowej. | | |
| |systematycznie |Przygotowanie pomocy naukowych, |
|*Organizacja wycieczek dydaktycznych. | | |
| |wg. potrzeb |Plan wycieczki, sprawozdanie z wycieczki, ewaluacja |
|Ewaluacja własnych działań, ocenianie skuteczności i dokonywanie stosownych korekt w tym działaniu: | | |
| | | |
|Dokonywanie analizy osiągnięć edukacyjnych poprzez: | | |
|przeprowadzanie wśród uczniów ankiet, dających informację o: | |Sprawozdanie semestralne |
|1. poziomie i zakresie zrozumienia wiadomości, |systematycznie | |
|2. akceptacji sposobu prowadzenia lekcji, | | |
|3. atrakcyjności stosowanych metod nauczania, | | |
|4. sposobie postrzegania nauczyciela, | | |
|5. chęci wkładu uczniów w ustalanie przebiegu lekcji, przedstawienie propozycji uzupełnienia ewentualnych braków, dokonanie | | |
|ponownej diagnozy, porównanie uzyskanych wyników i ocena skuteczności podejmowanych działań- przeprowadzanie typowych diagnoz| | |
|(prace klasowe, kartkówki, odpytywanie uczniów na lekcjach, sprawdzanie zadania domowego itp.) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|PLANOWANIE DZIAŁANIA UMOŻLIWIAJĄCE SPEŁNIENIE DANEGO WYMAGANIA |TERMIN REALIZACJI |POTWIERDZENIE REALIZACJI OKREŚLONEGO DZIAŁANIA |
| | | |
| | | |
| | | |
|*Przygotowywanie uczniów do ...