Dodaj publikację
Autor
Bogusława Pachur
Data publikacji
2015-03-26
Średnia ocena
5,00
Pobrań
3181

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Przykłady ocen opisowych uczniów klasy I na koniec roku szkolnego (świadectwo).
 Pobierz (docx, 17,6 KB)

Komentarze

malgo.parus3665, 2024-01-02, ocena:

super !

Podgląd treści

OCENA OPISOWA KOŃCOWA KLASA I –przykłady

****

Uczennica potrafi nawiązywać pozytywne kontakty w grupie społecznej. Zna zasady i normy obowiązujące w szkole, ale czasem ich nie przestrzega. Nie zawsze kulturalnie odnosi się do innych i panuje nad negatywnymi emocjami. Umie też być koleżeńska, uczynna oraz zgodnie współpracować w zespole rówieśników. Aktywnie uczestniczy w zajęciach, przejawia pewne trudności w koncentracji uwagi. Pracuje samodzielnie w dobrym tempie. Wywiązuje się z powierzonych zadań, zwykle jest obowiązkowa i systematyczna. Angażuje się w życie klasy.

Wypowiada się chętnie na bliskie jej tematy, budując zdania. Czyta zdaniami, poprawnie i w dobrym tempie wyuczone teksty. Zwykle rozumie czytany tekst. Pisze starannie, zachowując właściwe proporcje i łączenia liter. Zwykle poprawnie przepisuje i pisze z pamięci krótkie zdania. Zna nazwy dni tygodnia, miesięcy, pór roku, odczytuje pełne godziny na zegarze, rozpoznaje figury geometryczne. Zapisuje liczby w zakresie 20, poprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 10. Samodzielnie rozwiązuje i układa proste zadania tekstowe. Aktywnie obserwuje przyrodę oraz dostrzega związki i zależności w niej zachodzące. Sprawnie korzysta z omawianych programów komputerowych. Starannie wykonuje prace plastyczno-techniczne różnymi technikami. Pięknie śpiewa poznane piosenki z zachowaniem odpowiedniego rytmu. Poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne. Bardzo dobrze opanowała sprawności językowe z języka angielskiego.

*****

Uczeń zna zasady kulturalnego zachowania i normy obowiązujące w szkole, choć nie zawsze ich przestrzega. Jest pogodny, koleżeński, nawiązuje pozytywne kontakty i potrafi zgodnie współpracować w zespole. Dość aktywnie uczestniczy w zajęciach. Wykazuje zaradność i samodzielność. Pracuje w zmiennym tempie, przejawia trudności w koncentracji uwagi. Brak mu wytrwałości i często przerywa pracę. Nie zawsze pamięta o swoich obowiązkach, niesystematycznie odrabia prace domowe i przygotowuje się do zajęć. Angażuje się w życie klasy.

Wypowiada dość chętnie się wyrazami lub prostymi zdaniami na bliskie tematy. Przygotowane teksty czyta wyrazami, poprawnie i w dobrym tempie; głoskuje trudniejsze wyrazy. Zwykle rozumie czytany tekst. Pisze niezbyt estetycznie, ale stara się zachować właściwy kształt i łączenia liter. Zwykle poprawnie przepisuje i pisze z pamięci krótkie zdania. Zna nazwy dni tygodnia, miesięcy, pór roku, odczytuje pełne godziny na zegarze, rozpoznaje figury geometryczne. Zapisuje liczby w zakresie 20, sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 10. Samodzielnie rozwiązuje proste zadania tekstowe. Dostrzega zmiany w przyrodzie w zależności od pory roku i rozumie potrzebę jej ochrony. Tworzy proste obrazy w edytorze graficznym. Prace plastyczno-techniczne wykonuje niezbyt starannie, nie zawsze doprowadza je do końca. Śpiewa poznane piosenki. Uczestniczy w zajęciach ruchowych i grach zespołowych. Sprawności językowe z języka angielskiego opanował w stopniu dobrym.

****

………….. jest pogodną i ...