Dodaj publikację
Autor
Bogusława Pachur
Data publikacji
2015-03-26
Średnia ocena
5,00
Pobrań
3536

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Przykłady ocen opisowych uczniów klasy 2 na koniec roku szkolnego (świadectwo).
 Pobierz (docx, 17,0 KB)

Podgląd treści

OCENA OPISOWA KOŃCOWA KLASA II –przykłady

Uczennica przestrzega zasad kulturalnego zachowania. Łatwo nawiązuje kontakty z rówieśnikami. Jest koleżeńska, uczynna i zgodnie współpracuje w grupie. Do wykonania każdego zadania przystępuje z zaangażowaniem. Jest ambitna, obowiązkowa i systematyczna. Pracuje zwykle samodzielnie w dość dobrym tempie, zawsze kończy rozpoczętą pracę. Dobrze koncentruje się na wykonywanym zadaniu. Zazwyczaj aktywnie uczestniczy w zajęciach. Wywiązuje się ze swoich zadań i zobowiązań. Jest wrażliwa, wyróżnia się wysoką kulturą osobistą.

Wypowiada się krótkimi zdaniami na bliskie jej tematy. Przygotowane teksty czyta poprawnie, w zmiennym tempie; zatrzymuje się przy trudniejszych wyrazach. Częściowo rozumie czytany tekst. Pisze czytelnie i starannie. Zna, ale nie zawsze stosuje poznane zasady ortograficzne. Pod kierunkiem nauczyciela układa krótką wypowiedź pisemną. Radzi sobie z dodawaniem, odejmowaniem w zakresie 50; popełnia błędy w mnożeniu i dzieleniu. Z pomocą rozwiązuje łatwe zadania tekstowe, odczytuje wskazania zegara, dokonuje łatwych obliczeń kalendarzowych i pieniężnych. Obserwuje zjawiska przyrodniczo-społeczne, wyciąga poprawne wnioski. Rozumie konieczność ochrony przyrody. Sprawnie korzysta z poznanych programów komputerowych. Prace plastyczno-techniczne wykonuje starannie i pomysłowo. Śpiewa poznane piosenki z właściwą intonacją. Jest wyjątkowo sprawna ruchowo. Dobrze opanowała sprawności językowe z języka angielskiego.

****

Uczennica łatwo nawiązuje kontakty z rówieśnikami. Kulturalnie odnosi się do innych, stosuje zwroty grzecznościowe. Zgodnie współpracuje w grupie oraz przestrzega obowiązujących norm i zasad. Jest koleżeńska, miła i uczynna. Aktywnie uczestniczy w zajęciach, przejawia pewne trudności w koncentracji uwagi. Pracuje zazwyczaj samodzielnie w umiarkowanym tempie. Przestrzega zasad bezpieczeństwa w czasie zabaw. Wywiązuje się z powierzonych zadań i zobowiązań, jest obowiązkowa i systematyczna. Chętnie podejmuje działania na rzecz klasy.

Wypowiada się chętnie na bliskie jej tematy. Logicznie formułuje myśli, budując zdania. Czyta ze zrozumieniem, zdaniami, poprawnie, płynnie i w dobrym tempie przygotowane teksty. Pisze starannie i estetycznie prowadzi zeszyty. Zna i zazwyczaj stosuje poznane zasady ortograficzne. Samodzielnie układa krótką wypowiedź pisemną. Poprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 50 oraz mnoży i dzieli w zakresie 30. Samodzielnie rozwiązuje proste zadania tekstowe, dobrze radzi sobie z odczytywaniem wskazań zegara oraz obliczeniami pieniężnymi i kalendarzowymi. Interesuje się światem przyrody, chętnie dokonuje obserwacji i wyciąga prawidłowe wnioski. Biegle korzysta z poznanych programów komputerowych. Estetycznie wykonuje prace plastyczno-techniczne stosując różne techniki. Śpiewa poznane piosenki z właściwą intonacją. Z zaangażowaniem uczestniczy zajęciach ruchowych. Bardzo dobrze opanowała sprawności językowe z języka angielskiego.

****

Uczeń wyróżnia się wysoką kulturą osobistą. Nawiązuje i utrzymuje pozytywne kontakty w grupie społecznej, wykazuje wrażliwość, szacunek i zrozumienie dla innych ludzi. Jest koleżeński i uczynny. Podczas zajęć pracuje aktywnie, w skupieniu, sprawnie ...