Dodaj publikację
Autor
Olga Zozworek
Data publikacji
2015-03-27
Średnia ocena
0,00
Pobrań
81

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego na stopień nauczyciela dyplomowanego
 Pobierz (doc, 134,0 KB)

Podgląd treści

mgr Olga Zozworek

nauczyciel mianowany

Przedszkole „Akademia Wyobraźni” w Marklowicach

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego

ubiegającego się o stopień zawodowy

nauczyciela dyplomowanego

Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2012r.

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy (od 1.09.2012 do 31.05.2015)

Data zatwierdzenia planu rozwoju zawodowego: ……………………..

Cel ogólny stażu:

Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego

Cele szczegółowe stażu:

Doskonalenie warsztatu i metod pracy

Podniesienie jakości pracy przedszkola

Podwyższenie jakości pracy dydaktyczno – wychowawczej z dziećmi

§ 8 ust.2 punkt 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin |Efekty |Sposób dokumentowania |Uwagi |
|1. |Poznanie procedury awansu |Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących |IX 2012 |Znajomość procedury awansu |Wniosek o rozpoczęcie stażu | |
| |zawodowego nauczycieli. |awansu zawodowego nauczycieli | |Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu |Plan rozwoju zawodowego | |
| | |Opracowanie planu rozwoju zawodowego | |Napisanie planu rozwoju zawodowego |Zaświadczenia, potwierdzenia, | |
| | |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju | |Zebranie potrzebnych dokumentów do postępowania|sprawozdania | |
| | |Śledzenie zmian dokonywanych w Karcie |IX 2012 |kwalifikacyjnego | | |
| | |Nauczyciela, Prawie Oświatowym oraz Ustawy o | |Napisanie sprawozdania | | |
| | |Systemie Oświaty |Na bieżąco | | | |
| | |Sporządzenie sprawozdania realizacji planu | | | | |
| | |rozwoju zawodowego |Na bieżąco | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | |VI 2015 | | | |
|2. |Podnoszenie własnych |Uczestnictwo w różnych formach doskonalenia |według oferty |Uzyskanie dodatkowych kwalifikacji |Dyplomy, świadectwa, zaświadczenia | |
| |kwalifikacji i |zawodowego w zależności od potrzeb własnych i |szkoleń |Wzbogacenie warsztatu pracy | | |
| |doskonalenie warsztatu |placówki: kursy, szkolenia, warsztaty, rady | |Poznawanie nowych metod i technik pracy | | |
| |pracy. |pedagogiczne | |Pogłębianie wiedzy | | |
| | | | |Praca z dzieckiem nowymi metodami i | | |
| | |Udział w szkoleniu z nauki czytania metodą J. | |technikami | | |
| | |Cieszyńskiej | |Stymulowanie rozwoju dziecka, jego możliwości i| | |
| | |Samokształcenie poprzez zapoznawanie się z |Według oferty |predyspozycji | | |
| | |literaturą pedagogiczną i czasopismami – |szkoleń |Rozwój inteligencji wielorakiej –wrodzonych | | |
| | |wyszukiwanie ciekawych artykułów | |zdolności | | |
| | | |Cały okres stażu |Uzyskanie lepszych efektów pracy |Książki prywatne | |
| | | | | |Notatki własne | |
| | | | | |Spis literatura | |
|3. |Stosowanie nowych metod w |Wykorzystywanie metodyki konstruowania gier E. |II rok stażu |Praca z dzieckiem nowymi metodami |Scenariusze zajęć | |
| |pracy dydaktyczno – |Gruszczyk-Kolczyńskiej i E. Zielińskiej w celu | |Rozwój inteligencji wielorakiej | | |
| |wychowawczej |rozwijania umiejętności intelektualnych oraz | |Podnoszenie odporności emocjonalnej; radzenie | | |
| | |kształtowania odporności emocjonalnej | |sobie ze stresem, porażką oraz wygraną | | |
| | |Praca metodą J. Cieszyńskiej | |Zainteresowanie światem liter | | |
| | |Przygotowywanie środków dydaktycznych; | |Rozumienie znaczeń wyrazów | | |
|4. |Podnoszenie jakości pracy |Koordynator programu: „Fundusze za puste tusze” |Cały okres stażu |Współpraca z rodzicami |Scenariusze z imprez oraz ze współpracy | |
| |placówki |Koordynator programu promującego zdrowie: | |Współpraca z firmami |Dyplomy za udział w programach | |
| | |„Zdrowy przedszkolak” | |Współpraca z gronem ...