Dodaj publikację
Autor
Izabela Famuła-Lenczkiewicz
Data publikacji
2015-04-12
Średnia ocena
0,00
Pobrań
27

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela języka angielskiego, uczącego w gimnazjum.
 Pobierz (doc, 137,5 KB)

Podgląd treści


PLAN  ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ AWANSU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
mgr Izabela Famuła-Lenczkiewicz
nauczyciel języka angielskiego
Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Lublińcu
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2011
Data zakończenia stażu: 31.05.2014/2015

CELE:
• Podniesienie kwalifikacji i uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.
• Umożliwienie uczniom wszechstronnego rozwoju osobowego.
• Doskonalenie warsztatu i metod pracy.
• Kształtowanie wizerunku szkoły w środowisku lokalnym.

ZADANIA ORGANIZACYJNE
|L.p. |ZADANIE |SPOSÓB REALIZACJI |TERMIN |UWAGI |
|1. |Poznanie procedur awansu zawodowego |analiza przepisów dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, |wrzesień 2011 |wniosek o rozpoczęcie stażu, |
| |pozwalających ubiegać się o stopień |ukończenie kursu doskonalenia zawodowego „Awans zawodowy nauczycieli mianowanych”, | |plan rozwoju, |
| |nauczyciela dyplomowanego. |pogłębianie wiedzy na temat awansu zawodowego poprzez systematyczne zapoznawanie się z | |zaświadczenie ukończenia kursu. |
| | |materiałami publikowanymi na stronach internetowych i czasopismach pedagogicznych. | | |
|2. |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju|gromadzenie dokumentów w formie: zaświadczeń, świadectw, planów pracy, regulaminów, |2011-2014 |potwierdzenia, |
| |zawodowego. |scenariuszy, konspektów, programów, zdjęć. | |zaświadczenia, |
| | | | |opracowane materiały. |
|3. |Przygotowanie sprawozdania z realizacji|uporządkowanie zgromadzonych dokumentów, autorefleksja, analiza realizacji podjętych zadań, |czerwiec 2014 |sprawozdanie. |
| |planu rozwoju zawodowego. |sformułowanie wniosków. | | |
| | |opis realizacji planu rozwoju zawodowego. | | |

ZADANIA WYNIKAJĄCE Z ROZPORZĄDZENIA
§8 ust.2 pkt.:
1) uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły,

|L.p. |ZADANIE |SPOSÓB REALIZACJI |TERMIN |UWAGI |
|1. |Realizacja podstawowych funkcji szkoły |współpraca w ramach Rady Pedagogicznej, |2011-2014 | |
| |i wynikających z nich zadań. |systematyczny i aktywny udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej i Zespołu Wychowawczego, | | |
| | |zespołów przedmiotowych, zespołu pomocy psychologiczno-pedagogicznej. | | |
| | |Realizacja koncepcji pracy szkoły | | |
| | |pełnienie funkcji przewodniczącego lub członka Szkolnej Komisji Egzaminacyjnej oraz komisji | | |
| | |konkursowych. | | |
|2. |Udział w programach i przedsięwzięciach|współpraca w ramach realizacji projektu unijnego Comenius. |2011-2012 | |
| |podjętych przez szkołę. | | | |
|3. |Uczestniczenie w różnych formach |udział w różnych formach kształcenia i doskonalenia zawodowego związanych z metodyką |2011-2014 |zaświadczenia, certyfikaty potwierdzające |
| |doskonalenia służących własnemu |nauczania języka angielskiego, | |uczestnictwo. |
| |rozwojowi i podniesieniu poziomu |samodzielne studiowanie literatury fachowej, w tym czasopism metodycznych, zasobów Internetu,| | |
| |jakości pracy szkoły. |systematyczny udział w szkoleniach dotyczących pracy dydaktycznej i wychowawczej prowadzonych| | |
| | |w ramach WDN i innych, adekwatnych do potrzeb nauczyciela i szkoły. | | |
|4. |Stosowanie metod aktywizujących w pracy|podczas zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych. |2011-2014 | |
| |pedagogicznej. | | | |
|5. |Rozwijanie umiejętności językowych |przeprowadzenie konkursów szkolnych i olimpiad na szczeblu szkolnym, |2011-2014 |dyplomy, |
| |uczniów celem podwyższenia jakości |organizowanie zajęć dodatkowych, | |potwierdzenia zgłoszeń, |
| |pracy szkoły. |zorganizowanie dodatkowych zajęć przygotowujących uczniów do egzaminu ...