Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ
O STOPIEŃ NAUCZYCIELA
MIANOWANEGO
Imię i nazwisko: …………….
Nauczany przedmiot: język angielski
Nazwa szkoły: ………………..
Data rozpoczęcia stażu: ……..
Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy
§7 ust.1 pkt 1Uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu szkoły oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego.
|ZADANIA |FORMY REALIZACJI |TERMIN |DOWODY REALIZACJI |
|Poznanie procedury awansu zawodowego |Analiza przepisów prawa oświatowego regulujących system awansu zawodowego: |IX 2012 |Opracowanie planu rozwoju zawodowego. |
| |Ustawa Karta Nauczyciela z dnia 26 stycznia 1982 r. z późniejszymi zmianami | | |
| |(Rozdział 3a Awans zawodowy nauczycieli); | | |
| |Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie | | |
| |uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2004 r. Nr | | |
| |260, poz. 2593); | | |
| |Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 listopada 2007 r. | | |
| |zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez| | |
| |nauczycieli (Dz. U. z 16 listopada 2007 r. Nr 214, poz. 1580); | | |
| |Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 listopada 2010 r. | | |
| |zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez| | |
| |nauczycieli (Dz. U. z 13 grudnia 2010 r. Nr 235, poz. 1543). | | |
| |Napisanie wniosku o rozpoczęcie stażu. | | |
| |Sformułowanie wniosku o wszczęcie postępowania egzaminacyjnego. | | |
| | |IX 2012 |Wniosek o rozpoczęcie stażu. |
| | |2015 |Wniosek o postępowanie egzaminacyjne na |
| | | |nauczyciela mianowanego. |
|Współpraca z opiekunem stażu |Rozmowa wstępna, ustalenie zasad współpracy. |IX 2012 |Kontrakt |
| |Korzystanie z pomocy opiekuna w prawidłowym sformułowaniu planu rozwoju i |IX 2012 |Plan rozwoju zawodowego |
| |sprawozdania. |V 2015 |Sprawozdanie |
| |Spotkania, konsultacje, rozmowy. |cały okres stażu |Harmonogram spotkań |
|Uczestnictwo w pracach organów szkoły |Udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej, współpraca z gronem pedagogicznym. |zgodnie z harmonogramem posiedzeń Rady |Potwierdzenie obecności na szkoleniach Rady |
|związanych z realizacją jej podstawowych | |Pedagogicznej | |
|funkcji i wynikających z nich zadań | |według terminarza |Potwierdzenia |
| |Współpraca podczas organizacji uroczystości szkolnych i różnorodnych imprez. |w okresie trwania stażu | |
| |Sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek, imprez i wyjść | | |
| |pozaszkolnych. | | |
§7 ust.1 pkt 2 Pogłębianie wiedzy i umiejętności zawodowych, samodzielne lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego.
|ZADANIA |FORMY REALIZACJI |TERMIN |DOWODY REALIZACJI |
|Obserwacja zajęć prowadzonych przez |Hospitacje zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu. |według harmonogramu |Arkusze obserwowanych lekcji |
|opiekuna stażu i prowadzenie zajęć w |Hospitacje przeprowadzone przez opiekuna stażu. | |Konspekty |
|obecności opiekuna stażu | |wg harmonogramu | |
|Poszerzanie wiedzy i umiejętności w |Uczestniczenie w wewnątrzszkolnych formach doskonalenia zawodowego – radach |wg oferty szkoleniowej w trakcie |Potwierdzenia obecności |
|procesie aktywnego udziału w |szkoleniowych. |trwania stażu | |
|wewnątrzszkolnym doskonaleniu | | | |
|Doskonalenie ...