Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
MGR …
UBIEGAJĄCEJ SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Nauczany przedmiot: język angielski
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2012r.
Szkoła: Szkoła Podstawowa
| |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły (§ 8 ust. 2 pkt.1). |
| | | | |
|Zadania |Formy realizacji |Termin |Dokumentowanie |
|Doskonalenie kompetencji zawodowych. |Pogłębianie wiedzy poprzez uczestniczenie w różnych formach doskonalenia |Co najmniej raz w semestrze. |Zaświadczenia |
| |zawodowego: | | |
| |( konferencjach, konsultacjach metodycznych | | |
| |itp.); | | |
| | | | |
| |Samodzielne studiowanie literatury fachowej, w tym czasopism metodycznych; | | |
| | | | |
| |Rozwijanie własnego warsztatu pracy m.in. | |Pomoce dydaktyczne w pracowni |
| |poprzez poszerzanie bazy materiałów i pomocy | | |
| |dydaktycznych, m.in. książek, płyt DVD itp. | | |
|Doskonalenie umiejętności oceniania |Opracowanie lub/i modyfikacja Przedmiotowych Zasad Oceniania z języka |Wrzesień 2012, 2013, 2014 |PZO |
|osiągnięć i postępów uczniów. |angielskiego. | | |
| | | | |
| |Opracowanie i przeprowadzanie testów diagnozujących wiadomości i umiejętności|Czerwiec 2013, 2014; Wrzesień 2014 |Testy |
| |uczniów. | | |
| | | | |
| |Analiza wyników w/w testów, wyciągnięcie wniosków i modyfikacja planu pracy. |Czerwiec – wrzesień 2013, 2014 | |
| | | |Wyniki i ich analiza, plany pracy |
|Wdrażanie działań wychowawczych. |Opracowanie planu pracy wychowawcy we współpracy z uczniami uwzględniając ich |Wrzesień 2013 |Plan pracy |
| |potrzeby emocjonalne, fizyczne, problemy i zainteresowania. | | |
| | | | |
| |Podejmowanie tematyki zagrożeń społecznych dzieci i młodzieży we współczesnym| | |
| |świecie w celu zapobiegania nałogom (papierosy, alkohol, narkotyki) i | | |
| |demoralizacji m.in. poprzez realizację programów profilaktycznych takich jak:|II semestr r. szk. 2012/2013, 2013/2014, |Zapisy w dzienniku lekcyjnym |
| |„Znajdź właściwe rozwiązanie” |2014/2015 | |
| |"3... 2... 1... Bezpieczny Internet na Start!". | | |
| | | | |
| |współpraca z rodzicami poprzez zebrania, konsultacje, spotkania indywidualne, | | |
| |pedagogizacja rodziców: wykład-prezentacja „Jak pomóc dziecku w nauce języka | | |
| |angielskiego w klasie IV”. |Styczeń – marzec 2013, 2015; Listopad 2012, |Zapisy w dzienniku lekcyjnym, karty pracy, |
| | |2014 |scenariusze zajęć |
| | | | |
| | |W trakcie stażu |Listy obecności, wpisy w dziennikach |
| | | | |
| | | |Wpis w dzienniku, prezentacja |
| | |Wrzesień 2014 | |
| | |10.2012 | |
|Poszerzanie wiedzy i umiejętności nt. |Realizacja podstawowych funkcji szkoły i wynikających z nich zadań – |Zgodnie z harmonogramem pracy szkoły. |Protokoły z zebrań zespołów i komisji zadaniowych. |
|podejmowania działań na rzecz podwyższenia|współpraca w | | |
|jakości pracy szkoły. |ramach rady pedagogicznej oraz udział w pracach komisji i zespołów powołanych | | |
| |przez Dyrekcję, w szczególności: | | |
| |Komisja ds. opiniowania programów nauczania, | | |
| |Przewodniczenie komisji ds. opracowania procedur obowiązujących w. | | |
| |
|Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej (§8 ust.2 pkt 2). |
|Stosowanie techniki komputerowej w pracy |Udział w e-szkoleniach (e-learning). |Co najmniej raz w roku. |Zaświadczenie |
|pedagogicznej. | | | |
| |Opracowanie przy użyciu technik komputerowych prezentacji multimedialnych, |Co najmniej raz w miesiącu |Testy ...