Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Sobotowska
Data publikacji
2015-05-28
Średnia ocena
0,00
Pobrań
95

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie z realizacji planu na stopień nauczyciela mianowanego anglisty uczącego w szkole podstawowej.
 Pobierz (doc, 96,0 KB)

Podgląd treści


SPRAWOZDANIE
z realizacji PLANu ROZWOJU ZAWODOWEGO
na STOPIEŃ
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

MGR …

Posiadany stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy
Czas trwania stażu: 01.09.2008 – 31.05.2011
Miejsce odbywania stażu:

| | | | |
|Zadania do wykonania |Formy realizacji |Termin |Uwagi |
| |W trakcie trwania stażu aktywnie uczestniczyłam w pracach |Zgodnie z harmonogramem pracy | |
|§7.1.1. |komisji i zespołów powołanych przez Dyrekcję, w szczególności: |szkoły przez cały okres stażu. | |
| |Zespół Humanistyczny i Zespół Wychowawców – praca w tych zespołach miała charakter | | |
|Pogłębianie wiadomości z zakresu funkcjonowania i |informacyjno-konsultacyjny. Bardzo ważna i pomocna była dla mnie wymiana poglądów, wiedzy i doświadczeń | | |
|organizacji szkoły oraz uczestniczenie w pracach |związanych z wykonywaną pracą. Zasadnicze cele, nad którymi pracowaliśmy to wyznaczenie kierunków | | |
|organów szkoły związanych z realizacją zadań |współpracy, planowanie działań na dany rok szkolny, analiza wyników Sprawdzianów Szóstoklasisty próbnych| | |
|dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych |i właściwych, a także m.in. opracowanie nowych kryteriów wystawiania oceny z zachowania w klasach IV-VI.| | |
|wynikających ze statutu i potrzeb szkoły. |Jako przewodnicząca Szkolnej Komisji ds. Opracowania Procedur byłam odpowiedzialna m.in. za opracowanie | | |
| |procedur dotyczących tzw. „Eurosierot” – dzieci, których oboje rodzice pracują zagranicą oraz Kodeksu | | |
| |Etyki Nauczyciela. |Styczeń 2009 | |
| |Komisja ds. Wyboru Ucznia Roku |Kwiecień 2011 | |
| | | | |
| |W okresie stażu uczestniczyłam w Zebraniach Rady Pedagogicznej na których odbywało się m.in. promowanie | | |
| |i zatwierdzanie wyników klasyfikacji, omawianie spraw bieżących związanych z nowelizacją przepisów oraz | | |
| |funkcjonowaniem szkoły. Ponadto, podczas Zebrań miałam szansę protokołować ich przebieg. |Czerwiec każdego roku | |
| | | | |
| |W ciągu całego stażu pełniłam również rolę wychowawcy klasy: |Zgodnie z harmonogramem, | |
| |We wrześniu każdego roku opracowywałam Plan Pracy Wychowawcy uwzględniający potrzeby emocjonalne, |w okresie trwania stażu. | |
| |fizyczne oraz intelektualne, a także zainteresowania i specyficzne problemy moich wychowanków oraz klasy| | |
| |jako całości. | | |
| |Organizowałam imprezy klasowe takie jak dyskoteki, Mikołajki, Andrzejki, Dzień Kobiet i Dzień Chłopaka, | | |
| |Wigilie klasowe, a także klasowe konkursy: Konkurs Ekologiczny i Konkurs Wiedzy o Patronie Szkoły. |Cały okres stażu. | |
| |Organizowałam klasie czas w trakcie Dnia Dziecka, „Dni z wychowawcą”, „Święta Szkoły” czy Dnia Ziemi. | | |
| |Razem z klasą uczestniczyłam w różnego rodzaju wyjściach i wycieczkach organizowanych poza szkołą. | | |
| |Chodziliśmy do kina, na spektakle teatralne i profilaktyczne (np. „Bracia Lwie Serce,” „Wyspa Skarbów,” | | |
| |„Teatralne ABC”) , jeździliśmy na kuligi i trzydniowe biwaki (Józefów – 2009 r. i Danowskie – 2010 r.), | | |
| |a także jednodniowe wycieczki (Grabówka-Białystok-Jurowce – 2008 r.). | | |
| |Wszystkie wyjazdy i imprezy miały na celu integrację klasy, naukę samodzielności, odpowiedzialności, | | |
| |oraz zaangażowanie uczniów oraz ich rodziców w życie szkolne. Kilkudniowe biwaki pokazały moim | | |
| |wychowankom jak można aktywnie spędzać czas z dala ...