Dodaj publikację
Autor
Marcin Grudzka
Data publikacji
2015-06-10
Średnia ocena
0,00
Pobrań
66

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego.
 Pobierz (pdf, 419,0 KB)

Podgląd treści

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż:


Nazwa szkoły:


Imię i nazwisko opiekuna stażu:



Czas trwania stażu:

1.09.2012 r. – 31.05.2015 r.


1








Cel główny:

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego

 Uzyskanie w drodze postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego

Cele szczegółowe:

 Poznanie organizacji, zadań i zasad funkcjonowania szkoły.

 Poznanie dokumentacji obowiązującej w szkole, potrzeb szkoły oraz potrzeb środowiska lokalnego.

 Aktywne uczestniczenie w pracach organów szkoły i realizacja zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.

 Poznanie przepisów dotyczących systemu oświaty i uwzględnianie ich w swojej pracy.

 Pogłębianie umiejętności wykorzystania technologii komputerowej i stosowanie ich w codziennej pracy.

 Pogłębianie wiedzy i umiejętności zawodowych poprzez uczestniczenie w formach doskonalenia zawodowego.

Podstawa prawna:

 Ustawa Karta Nauczyciela z dnia 26 stycznia 1982 r (z późniejszymi zmianami) (Dz. U. Nr 3, poz. 19)

 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez

nauczycieli (Dz. U. Nr. 260, poz. 2593)

 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskania stopni awansu

zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. Nr 214, poz. 1580)





2

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego

Uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych

lub innych wynikających ze statutu szkoły oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego

(Dz. U. z 2004 r., Nr. 260, poz. 2593, §7, ust. 1, pkt. 1)

Lp.

Formy realizacji zadania

Termin realizacji

Dowody realizacji

1 Udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej, współpraca z gronem pedagogicznym

Cały okres stażu

Lista obecności na
posiedzeniach Rady
Pedagogicznej

2

Praca w zespole przedmiotów przyrodniczych: układanie zadań na próbne testy gimnazjalne,
sprawdzanie testów próbnych, sporządzanie analizy wyników próbnych testów gimnazjalnych

Cały okres stażu

Protokoły z posiedzeń
zespołu, potwierdzenia

3 Organizowanie, układanie zadań i analiza wyników konkursów: przedmiotowych z geografii,

ekologicznych, regionalnych oraz fotograficznych, przygotowanie uczniów do konkursów

Zgodnie z
kalendarzem imprez
na dany rok szkolny

Potwierdzenia, zdjęcia z
konkursów

4 Współpraca z Rodzicami, udział w konsultacjach z Rodzicami

Cały okres stażu

Zapisy w dzienniku

5 Współpraca z Samorządem Uczniowskim podczas organizacji imprez szkolnych

Cały okres stażu

Zdjęcia z imprez szkolnych

6

Sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek i imprez szkolnych

Zgodnie z potrzebami Karty wycieczek,

7 Udział w pracach zespołu wychowawczego

3

potwierdzenia

Cały okres stażu

Protokoły z posiedzeń
zespołu

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego

Pogłębianie wiedzy i umiejętności zawodowych samodzielnie lub przez udział ...