Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Uzasadnienie oceny niedostatecznej z języka angielskiego
uczeń …………………….
klasa ………………….
rok szkolny ………………..
Uczeń otrzymuje niedostateczną ocenę semestralną z języka angielskiego, gdyż nie opanował wiadomości i umiejętności zawartych w podstawie programowej, a braki w wiadomościach uniemożliwiają dalsze zdobywanie wiedzy w zakresie przedmiotu.
Uczeń:
• nie opanował zagadnień gramatycznych ani leksykalnych określonych w rozkładzie materiału,
• nie potrafi budować spójnych zdań, nawet z pomocą nauczyciela,
• nie potrafi zrozumieć ogólnego sensu tekstów ani rozmów,
• nie potrafi wydobyć potrzebnych informacji, by stosownie do nich zareagować,
• nawet z pomocą nauczyciela, nie rozumie sensu przeczytanego tekstu i nie potrafi z niego wyodrębnić żadnych informacji,
• nie potrafi samodzielnie przekazać wiadomości, zadać pytania, ani odpowiedzieć na pytania innych osób,
• nie wykazuje chęci samodzielnej pracy ani współpracy
Większość ocen cząstkowych, w tym oceny z odpowiedzi ustnej i prac domowych to oceny niedostateczne. Uczeń uzyskał jeden z najsłabszych rezultatów diagnozy z języka angielskiego w klasie. Ocena semestralna wystawiona zostaje nie tylko na podstawie ocen cząstkowych, które odzwierciedlają posiadane wiadomości i umiejętności; których zakres jest określony programem nauczania; ale również pod uwagę wzięto wszelkie przejawy aktywności intelektualnej ucznia w pracy na lekcji.
Indywidualne podejście do ucznia w procesie dydaktycznym nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. Rodzic został poinformowany o zagrożeniu ucznia oceną niedostateczną. Uczeń dostał szansę poprawy każdej oceny niedostatecznej, w tym oceny semestralnej, jednakże w okresie od września 2014 do grudnia 2014 nie podjął żadnej próby poprawy wyników.