Dodaj publikację
Autor
Monika Fronia
Data publikacji
2015-07-29
Średnia ocena
0,00
Pobrań
36

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan pracy na listopad dla 3,4-latków.
 Pobierz (doc, 84,0 KB)

Podgląd treści

PLAN PRACY
WYCHOWAWCZO - DYDAKTYCZNEJ
W GRUPIE I

LISTOPAD 2014

Opracowa?a:
Monika Fronia
| | | | | |
|PODST. | | | |MONITORING |
|PRO |CELE OGLNE |CELE OPERACYJNE |SYTUACJE EDUKACYJNE |REALIZACJI |
|GRAMOWA | | | | |
|1.1 |Dostrzeganie zmian zachodz?cych w |Wypowiada si? na temat pogody za oknem i prowadzi |Ogl?danie ksi??ek i ilustracji o tematyce jesiennej. Opowiadanie obrazka. | |
|3.1 |naturalnym ?rodowisku p?n? jesieni?. |wsplnie z grup? kalendarza pogody. |S?uchanie wiersza H. ?ochockiej | |
|3.3 | |W oparciu o zdobyte informacje na zaj?ciach okre?la |"Dola parasola" po??czone z ?wiczeniami ortofonicznymi na zg?oskach: chlip,| |
|4.2 | |typowe cechy p?nej jesieni (deszcze, mg?y, krtkie dni)|chlip; kap, kap. | |
|8.2 | | |?wiczenia s?ownikowe "Jaka jest dzisiaj pogoda?" | |
|11.1 | |Wybiera obrazki przedstawiaj?ce cz??ci garderoby |Rysowanie symboli do kalendarza pogody. Wprowadzenie kalendarza pogody. | |
|11.2 | |chroni?ce ludzi przed deszczem. |Rozmowa kierowana na temat wiersza A. ?ady-Grodzickiej ,,Sze?? parasoli" | |
|14.7 | |Nazywa obserwowane zjawiska pogodowe i przyporz?dkowuje |Zabawa dydaktyczna "Co nas chroni przed deszczem?" - porz?dkowanie | |
| | |im odpowiednie symbole. |przedmiotw wg podanego kryterium. | |
| | |W trakcie zabawy s?uchowej stosuje okre?lenia |Rozdmuchiwanie wodnej farby na | |
| | |przymiotnikowe dla deszczu: cichy, drobny, itp. |kartonie "Kolorowe parasole". | |
| | |Ta?czy do piosenki zgodnie z poleceniem nauczyciela. |Zabawa s?uchowa "Pada i pada" - s?uchanie i rozpoznawanie odg?osw | |
| | |Powtarza d?wi?ki w zabawach ortofonicznych. |padaj?cego deszczu. | |
| | | |Ilustracja ruchowa wiersza J. Porazi?skiej "Dziadzio mrok". | |
| | | |Rozmowa kierowana na temat piosenki Pan Listopad. | |
| | | |Zabawa taneczna do piosenki Pan Listopad. | |
|1.1 | | | | |
|11.1 |Wdra?anie do dbania o w?asne zdrowie |Wybiera na karcie pracy czapk? o ktrej mwi nauczyciel |S?uchanie wiersza M. Lewickiej Do widzenia, letnie ubrania - nazywanie | |
|14.2 |poprzez wybieranie ubioru dostosowanego |i koloruje j? wed?ug w?asnego pomys?u. |cz??ci garderoby. | |
|14.3 |do pory roku. | |Zabawa dydaktyczna "Jak ubieramy si? na jesienne ch?ody" - wybieranie i | |
| | |Bezpiecznie pos?uguje si? no?yczkami podczas ci?cia po |nazywanie cz??ci garderoby odpowiedniej do aktualnej pogody za oknem. | |
| | |linii prostej, nt. "Szalik z fr?dzlami" |?wiczenie logicznego my?lenia "O ktrej czapce mwi zaj?c Tup?" - karta | |
| | | |pracy. | |
| | |W trakcie zaj?? wskazuje |Zabawa dydaktyczna ,,Jaki but za?o?y? Tup?"- wybieranie butw odpowiednich | |
| | |i nazywa cz??ci garderoby oraz wybiera te, ktre |do pogody. | |
| | |zak?adamy jesieni?. | | |
| | | |Praca plastyczna "Szaliki z fr?dzlami"- ci?cie po linii, stemplowanie i | |
| | | |kolorowanie. | |
| | | |S?uchanie opowiadania G ...