Dodaj publikację
Autor
Monika Fronia
Data publikacji
2015-07-29
Średnia ocena
0,00
Pobrań
44

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan pracy na luty dla 3,4-latków.
 Pobierz (doc, 75,5 KB)

Podgląd treści

PLAN PRACY
WYCHOWAWCZO - DYDAKTYCZNEJ
W GRUPIE I

LUTY 2015

Opracowa?a:
Monika Fronia
| | | | | |
|PODST. | | | |MONITORING |
|PRO |CELE OGLNE |CELE OPERACYJNE |SYTUACJE EDUKACYJNE |REALIZACJI |
|GRAMOWA | | | | |
|1.2 |Zapoznanie z r?nymi formami sp?dzania |Rozwi?zuje zagadki na temat sportw zimowych. |Ogl?danie ksi??ek, albumw o tematyce zimowej. Swobodne wypowiedzi | |
|3.3 |wolnego czasu w zimie i zasadami | |dzieci | |
|4.3 |bezpiecznej zabawy na ?niegu i lodzie. |W oparciu o historyjk? obrazkow? opowiada o skutkach |poprawne pod wzgl?dem fleksyjnym. | |
|6.3 | |niew?a?ciwej zabawy podczas zimy. |Lepienie z plasteliny "Ba?wanki". | |
|6.5 | | |Wypowiedzi na temat ilustracji "Zabawy na ?niegu". | |
|9.2 | |Wymienia miejsca do bezpiecznej zabawy podczas zimy i |Kolorowanie obrazka farbami "Zimowe zabawy dzieci" . | |
| | |wskazuje je na ilustracji. |Zapoznanie z wierszem W. Grodzie?skiej "Na saneczkach" | |
| | | |Rozwi?zywanie zagadek s?ownych "Zimowy sprz?t". | |
| | |Uk?ada i opowiada fragment historyjki obrazkowej |Praca z obrazkiem "Na lodzie" -odgadywanie tre?ci obrazka | |
| | |"Nierozwa?ny Tomek". |na podstawie fragmentw; nazywanie czynno?ci. | |
| | | |Kolorowanie obrazka "Zabawy na lodzie". | |
| | |Podczas zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub parku bawi|Uk?adanie i opowiadanie historyjki obrazkowej "Nierozwa?ny Tomek". | |
| | |si? bezpiecznie, zgodnie z wcze?niej ustalonymi |Wsplne okre?lanie trzech zasad bezpiecznej zabawy na ?niegu i | |
| | |zasadami. |lodzie. | |
|1.1 |Dostrzeganie konieczno?ci dbania o swoje | |Zapoznanie z historyjk? obrazkow? "Kubu? polubi? my? z?by" | |
|2.1 |zdrowie poprzez codzienne czynno?ci |W oparciu o historyjk? obrazkow? wypowiada si? |Praca w ma?ej grupie "Zdrowy z?b" - naklejanie na szablon z?ba | |
|2.5 |higieniczne. |dlaczego trzeba my? z?by. |obrazkw przedstawiaj?cych produkty zdrowe dla z?bw. | |
|3.3 | |Wybiera spo?rd wielu produkty spo?ywcze zdrowe dla |Spotkanie z higienistk? dentystyczn? - rozmowa na temat higieny jamy | |
|3.4 | |z?bw. |ustnej. | |
|4.2 | | |Teatrzyk kukie?kowy do wiersza W. Chotomskiej Kino w ?azience. | |
|5.1 | |Rozpoznaje za pomoc? dotyku i nazywa przybory |Malowanie akwarelami ,,W ?azience". | |
|9.2 | |higieniczne. |Karta pracy "Przybory higieniczne" - klasyfikowanie przyborw | |
|14.2 | | |higienicznych. | |
|14.3 | |Odgaduje zagadki o przyborach toaletowych z |Rozpoznawanie przedmiotw | |
| | |wykorzystaniem tablicy interaktywnej. |za pomoc? dotyku "Magiczne pude?ko" | |
| | | |Rozwi?zywanie zagadek multimedialnych na temat przyborw toaletowych.| |
| | |Samodzielnie i prawid?owo wykonuje czynno?ci | | |
| | |higieniczne w ?azience zgodnie z poznanymi zasadami. | | |
|3.3 |Zapoznanie z wybranymi tradycjami | |S?uchanie opowiadania nauczyciela ,,Bal karnawa?owy". | |
|3.4 |karnawa?owymi. |W?asnymi s?owami opowiada o zwyczajach karnawa?owych. |Improwizacja ruchowa przy muzyce ,,Ta?cz?ce ...